Vandaar die als eerste reserve, met zo veel leuke modellen is het moeilijk kiezen. Maar we willen ook wel een gevarieerde groep dus dan is keuzes maken best lastig
Schema ga ik dit weekend voor zitten. Maar ik zal rekening houden met jullie
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-16 19:19
Vanavond wil ik het schema online zetten. zijn er van de modellen uit voorkeuren voor de ochtend of middag groep? 2 plekken in de middag groep en 2 plekken in de ochtend groep zijn al bezet. er is dus nog 1 plek in de ochtend en 1 in de middag,
Ik zou die datum niet kunnen, maar als je nog een keer zo iets gaat doen lijkt het me ook leuk om mijn hondjes (bordercollies) op de foto te laten zetten door pro's! Voor nu ben ik benieuwd naar het resultaat van deze fotomeeting
Wil iedereen mij een PB sturen met hun nummer? Dan zal ik even een whatsapp groep aan maken zodat we contact kunnen houden
Mocht je geen whatsapp hebben of niet in de groep willen vermeld dat dan even in je PB, dan stuur ik je alleen mijn nummer terug zodat je mij kunt bereiken
Hebben jullie er rekening mee gehouden dat er morgen een strandrace is met moutainbikers? Tussen noordwijkerhout en wassenaar dacht ik. In ieder geval waar wij gaan meeten is het ook