Kunnen we ipv 2 uur iets later doen? Ik moet werken tot half 2, en gok dat het een uurtje rijden is ongeveer Marlies, jij kunt evt met mij meerijden als je wilt
Lysanne, ik moet een kwartier omrijden als ik jou op moet halen, dus dat valt mee en is dus geen probleem woon je een beetje in de buurt van de oprit van de autoweg?
Leonie, ik kan ook naar een station op de route komen zodat je niet om hoeft te rijden?
En anders; ik woon best dichtbij de oprit, maar ik vraag wel of een van mijn ouders me op de carpool dumpt. Dan kan ik Mel even een knuffel geven want die staat daarnaast
Nouja, heel eerlijk, een station op de route is lief aangeboden, maar het station ligt doorgaans niet in de buurt van de autoweg. Dus ik denk dat een kwartier omrijden makkelijker is dan naar een station op de route rijden en dan weer terug richting autoweg
Als het droog is vind ik dat op zich wel een goed idee, dat ik je oppik bij de carpoolplaats. Mocht het weer slecht zijn dan pik ik je gewoon thuis op. Sowieso zet ik je savonds wel thuis af ik wil je wel veilig thuis hebben
leonie1988
Geplaatst: 11-01-16 21:52
Dorlinde, ik kom helaas niet langs alphen... Ik kan op zich wel langs station Utrecht rijden, al ben ik dan wel 2 uur onderweg enkele reis Geldrop naar Almere maar dat vind ik niet zo'n punt. Dus als dat een optie is voor jou dan kan dat