Ik vind alles wel best, al had zo\n binnenspeeltuin ook wel voordelen, dan kan Kira lekker zelfstandig spelen en hoef ik er juist niet achteraan Ik ben vrij lui. Dierentuin is ook prima, maar dan ben ik meer met Kira bezig dan met meeten Ze is nogal ehhhh zelfstandig denkt ze....
Dierentuin is best leuk, alleen meneer wil het liefst zelf lopen en dan ben ik daar dus heel de tijd achteraan aan het hollen haha. Ik heb een beetje hetzelfde als Mer. In een binnenspeeltuin kunnen ze gewoon een beetje hun ding doen zonder dat er eigenlijk iets kan gebeuren.
Dierentuin zie ik alleen zitten als ik ml mee zou krijgen want ik heb er twee die enkel willen lopen en vooral beide de andere kant uit...
Laura82
Geplaatst: 30-12-15 10:13
Ik vind alles prima, rennen moet ik vermoedelijk toch wel Binnen achter Luuk aan, buiten achter Esmée aan. Al gaat het de laatste tijd best goed met Esmée! Dierentuin vind ik wel leuk maar dan sleep ik ml wel mee.
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-15 10:16
Ik vind een dierentuin wel een beetje prijzig denk ik. Arnhem is voor mij ruim een uur rijden maar goed dat hou je toch wel dat er mensen moeten rijden dus dat maakt dan niet zo veel uit.
IvysToeter
Geplaatst: 01-01-16 20:56
Lijstje voor ideeën maken? En dan stemmen/namen erachter zetten?
* Dierentuin - kim * binnen speeltuin - kim * boswandeling/pannenkoeken - kim
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-16 15:28
* Dierentuin - kim * binnen speeltuin - kim, Lieke * boswandeling/pannenkoeken - kim, Lieke