Is er al een (streef)tijd? Ik woon vlakbij, speel viool en zing, en 't lijkt me leuk om mee te doen!
Ja, de tijd is al bekend Ik heb een ruimte geboekt op 2 januari van 15:00-18:00 uur Zou het leuk vinden als je mee zou doen! Een viool erbij vind ik ook super gaaf namelijk!
Klopt, improviseren is juist leuk, doordat je daarmee lekker op elkaar kunt letten en inspelen. Als iedereen van bladmuziek speelt is dat er niet bij. Alleen voor de vocalisten is improviseren soms erg lastig, vandaar ook wat nummertjes om aan te houden. We kunnen er sowieso wel wat instrumentale stukken/solo's/etc. doorheen gooien ofzo
Maar eh is er een mogelijkheid dat er nog zo'n meeting komt? (ik speel akoestisch gitaar) Ik ben echt jaloers nu op jullie Verder zal ik niet meer storen haha.
Ik hoop stiekem d at dit het begin wordt van een heleboel volgende meetings
Animal
Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-15 14:34
taartjee schreef:
Ik hoop stiekem d at dit het begin wordt van een heleboel volgende meetings
Same here!
Dat is misschien wel handig Tara! Als jij mij even je nummer stuurt, zal ik die doorgeven aan Daphne Facebook mag je mij ook toevoegen, kan ik wel een groepsgesprekje maken ofzo
Hoop dat ik morgen wel m'n stem weer wat goed heb. Ben verkouden en drinken met jaarwisseling helpt ook niet mee Maar ik kom sowieso gewoon. En ik ben Iris ook wat "anders" gewend, maar komt goed! We jammen er lekker op los, toch
Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Hier geen alcohol gehad, maar wel de hele nacht keihard gewerkt in dB's Was super gezellig, maar ben net wakker en mijn benen hebben het een beetje begeven Laten we zeggen dat ik blij ben dat we morgen de meeting aan het einde van de middag hebben
Je mag hem best zingen hoor! Dat kan ook met veel instrumenten We hoeven nummers wat mij betreft niet na te spelen zoals ze zijn. Mijn zangeres schreef 2 liedjes (toen we nog alleen covers speelden) die bedoeld waren als singersongwritermetgitaartjesongs. Nu zijn het lekkere rocknummers met een band erachter
De kosten zullen trouwens in totaal ongeveer 50 euro worden (Huur ruimte+attributen, kan een paar cent minder zijn, bij huidige tarief, maar kan ook paar euro duurder zijn, want normaal worden de prijzen aangepast op 1 januari en morgen is dus de eerste dag van het jaar ). Petra kan er morgen helaas niet bij zijn wat maakt dat we met 7 personen zijn.
De kosten p.p. zullen dan (voor het gemak, ik pak de laatste euro(s) wel voor mijn rekening) 7 euro bedragen. Dit mogen jullie overmaken naar NL03INGB0002249202 t.n.v. E.J. Brouwer of contant meebrengen zodat ik het bedrag in één keer kan betalen bij de bar.
Ik ga op de fiets naar dB's. Daar verzamelen lijkt mij handig! Als jullie het gezellig vinden kunnen we ook vooraf even een drankje doen en lekker kletsen? Voor mij maakt het tijdstip niet zo uit, als we er maar voor 15:00 uur zijn Als er mensen wat eerder af willen spreken vindt ik dat gezellig en kan ik er om 14:00 uur ook al wel zijn!
Wauw wauw wauw, dinek123.. Ik zie net je kanaal op YT en luister even naar Fix You.. wauw wauw wauw.. jouw stem (die met gitaar ben je toch?)! Ik durf straks niet meer te zingen.
dinek123
Geplaatst: 02-01-16 00:22
Dreamy schreef:
dinek123 schreef:
Weet iemand hoe je daar makkelijk kan komen met het ov?
Trein Station Oud Zuilen stopt daar precies Ik wil daar best op je wachten, lopen we samen naar het gebouw?