rockey schreef:dat is vlakbij, mijn paarden staan bij h.arbers
daar wou ik eerst ook nog kijken maar kon niks vinden op internet daar over
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_helga_ schreef:Fading schreef:Stal veldhof is echt heel mooi!
Ik sta op de manege in Goirle
Ik heb jou pony gespot vorige week! Was op de manege bij mijn nichtje en zag ineens buiten bij de container een witte pony genaamd sparky ik dacht dat kan er maar 1 zijn!
Fading schreef:Ben nog lang niet de oude, vrees dat ik sowieso nog 2 weken niet kan rijden
Heb een kneuzing in mn onderrug. Maar ik loop al beter en morgen eindeijk weer een ochtendje proberen te werken. Ik wordt thuis gillend gek! -,-'
Was aan het rijden in de bak samen met Fab, en dat ging redelijk goed. Op een paar bokjes als ik van der af reed na dan. Maargoed dat vergeef ik haar dan. Heb toch heel fijn kunnen rijden.
TOT Fab uit de bak ginng, pony draaide door en begon te bokken. Ik raakte op een gegeven moment mn beugels kwijt en toen dus heel naar gevallen ):
_helga_ schreef:Fading schreef:Ben nog lang niet de oude, vrees dat ik sowieso nog 2 weken niet kan rijden
Heb een kneuzing in mn onderrug. Maar ik loop al beter en morgen eindeijk weer een ochtendje proberen te werken. Ik wordt thuis gillend gek! -,-'
Was aan het rijden in de bak samen met Fab, en dat ging redelijk goed. Op een paar bokjes als ik van der af reed na dan. Maargoed dat vergeef ik haar dan. Heb toch heel fijn kunnen rijden.
TOT Fab uit de bak ginng, pony draaide door en begon te bokken. Ik raakte op een gegeven moment mn beugels kwijt en toen dus heel naar gevallen ):
Pff dat ze zo snel aan elkaar kunnen hechten he..
Maar kan misschien ook komen doordat ze nu nouwelijks buiten komen? Zou fijn zijn als het weer zomer is!
Robijntjah schreef:Jawel. Iets met een vriendin die er ook bij betrokken is.
Fading schreef:XxChrisssxX schreef:Hallo Allemaal,
Per 1 maart ga ik met mijn partner verhuizen naar Hilvarenbeek:)
Wij komen zelf niet uit Tilbrug of omgeving dus nieuwe contacten leggen is niet verkeerd!
Leuk! Waar ga je wonen? Heel mijn familie woont daar bijna haha!
rockey Welkom!
Ik woon in tilburg west! Mijn pony staat in goirle. en ik reed iedere dag. Nu ik gevallen ben niet meer whaha Hoop snel weer te kunnen rijden!