de foto is erg leuk geworden (ik ben het meisje met de knalblauwe jas en witte schimmel)
Ik heb nog wel even nagelachen over dat ik vast zat met mijn jas aan het zadel Fijn dat Nadia mij nog los gekregen heeft haha. Leuk zo'n knop voorop het zadel
Hahaha, ik moest ook zo lachen om die actie waarbij jij in de bosjes terecht kwam Ik had het niet gezien en hoorde van Warboel dat jij toevallig achter Billy langsliep tijdens een miscommunicatie en zo de bosjes ingedrukt werd. Ik val nu nog bijna van mijn stoel van het lachen. Zo jammer dat ik dat niet gezien heb!
Eloya
Geplaatst: 17-10-15 22:35
Ja! Nou we gingen die eerste galop doen en die appaloosa spurtte weg, net als een paar anderen, en Dolce was ook al in galop zonder dat ik daar hulpen voor had gegeven. Maar lara wou billy inhouden dus die liep paar passen achteruit. Ik in reactie Dolce omgetrokken naar links maar toch nog billy zijn kont geraakt dus ik vloog er bíjna rechts af En toen stonden we in de bosjes haha
@richard, ik heb de WeTransfer mail binnen ze zijn nu aan het downloaden
Laatst bijgewerkt door Eloya op 17-10-15 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Bagheera_206
Geplaatst: 17-10-15 22:36
Hahahaha
Als het goed is hebben jullie allemaal een mail ontvangen met de foto's. Ik dacht dat WeTransfer hem iig een paar dagen online laat staan en hem dan automatisch weer verwijderd.
Het was superleuk! Heb het onwijs naar m'n zin gehad. Spot maakte nog even een mooi laatste galopje Heb wel enorme spierpijn, was eergisteren ook van de trap gevallen dus daar had ik al spierpijn van haha. Denk niet dat ik morgen uit bed kom, en moet m'n verzorgpaard ook nog rijden
Eloya
Geplaatst: 17-10-15 23:30
Hmm bijna de download klaar na een uur! sluit de computer ineens af. Dus nu opnieuw downloaden, zie ze morgen wel, duurt nog 45 minuten
Hier nog wel een beetje een shock. Haffie is met pensioen?! Echt super lief van de nieuwe eigenaresse dat hij nog een keertje mee mocht rijden! Wordt dus een nieuwe favoriet zoeken.. Alweer! Eerst Breezer die niet meer ingezet wordt voor de ritten, en nu is Haffie dus met pensioen. Welverdiend, dat wel, maar toch jammer
Bagheera_206
Geplaatst: 17-10-15 23:46
Bij mij duurde het 18 minuten om te uploaden.
Ik ga morgenochtend ook even bij mijn verzorgpaardje langs.
Ik hoorde al zoiets animal, balen zeg! Misschien voortaan die andere haflinger?
Ik lig nog in bed en ben aan jet bedenken hoe ik er straks uit kom ik kan 1 knie niet meer buigen van de pijn en de mn buikspieren zijn het er ook absoluut niet mee eens.