Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OutOfTheWood schreef:Naar China ! Skeeleren over de Chinese Muur is een levensdoel van me
chamion schreef:Maar nog steeds wil ik graag met jullie meeten. Maar in het weekend kan ik gewoon echt niet.
Door de weeks is voor mij veel makkelijker. En ik kan best iets regelen hier om iedereenhier te ontvangen (moet ik wel even de datum weten dat ouders op vakantie zijn) en dan moet iedereen ook even 5 euro meenemen om de kosten te dekken (eten en drinken zijn tenslotte niet gratis) Of iedereen moet zelf wat te eten meenemen en een fles drinken.
Toralone schreef:chamion schreef:Maar nog steeds wil ik graag met jullie meeten. Maar in het weekend kan ik gewoon echt niet.
Door de weeks is voor mij veel makkelijker. En ik kan best iets regelen hier om iedereenhier te ontvangen (moet ik wel even de datum weten dat ouders op vakantie zijn) en dan moet iedereen ook even 5 euro meenemen om de kosten te dekken (eten en drinken zijn tenslotte niet gratis) Of iedereen moet zelf wat te eten meenemen en een fles drinken.
dat is allemaal wel te regelen hoor, 5 euro en wat te vreten en snaaien, maar ik denk dat de meeste hier enkel in het weekend kunnen (i.v.m. school en werk). Ik kan altijd
Tigress schreef:Uit eten vind ik inderdaad een leuk idee! Niet in een chinees/japans restaurantIk wordt misselijk van japans eten
![]()
Een wereldrestaurant is daarintegen wel leuk! Of iets als een yankee doodle ofzo