Ik woon naast dit gebied en geloof dat er bij de reindersmeer geen paarden mogen komen, in ieder geval niet op de paden die direct aan het meer grenzen. Ben dus wel nieuwsgierig waar jullie in gedachten hadden om de meeting plaats te laten vinden of gewoon in het omliggende bos?
Ik zal dit even navragen aan degene die in die omgeving bekend is, Daar ik alleen organiseer en niet op de dag zelf aanwezig ben. Bedankt voor de informatie.
Ik zal er 20 maart niet bij zijn met mijn paard, veel te veel teddybeer dan, vind ik zonde om op de foto te laten zetten en om te moeten wassen in misschien wel minder weer.
rudina vaak doet de boswachter er niet zo vervelend over heb ook altijd in bergen gewoond en paarden gehad. en als het goed is ligt er wel een ruiterpad kijk je zo over het meer uit. en daarbij is er ruimte genoeg waar je wel mag komen eromheen.
Ik sluit me wel aan met wat Sabertje zegt over de maand Maart. Maar ik probeer wel te komen, heb alleen niet zo ver vooruit lopende agenda.
Ja ik denk dat nu ook de meeste in wintervacht beginnen te komen, Ik kan wel wachten tot juli ofzo, maar dat is zo ver vooruit dat de helft dan wellicht het topic al kwijt is.
Eef_Bam
Geplaatst: 16-12-15 20:01
Even het topic wakker schudden.
Ik vind paarden in wintervacht juist erg mooi, en zou graag meedoen met de mijn paard als model als de meeting nog doorgaat