Ik zou het liefst s'ochtends gaan t/m begin vd middag als dat zou kunnen!
Marlinda
Geplaatst: 30-09-15 14:44
Ik kan op 31 okt
Kunnen er ook nog foto's bij komen in het modellenlijstje? Is leuk om te zien
En nog 3 vraagjes: is de combi paard + hond + kind ook mogelijk? Extra uitdaging, haha. En aan de modellen: ik ga er vanuit dat als jullie meedoen, jullie er geen bezwaar tegen hebben dat de foto's in de portfolio's van de fotografen worden gebruikt? En aan de organisatie: qua tijdstip is het voor de sfeer heel mooi om de meeting wat later om de dag te houden denk ik, vanwege het zachtere licht?
Ik heb even geen tijd om het verder op een rijtje te zetten. Maar er moeten dus nog een aantal vragen aan de personen in kwestie.
Qua tijd moeten we nog wel even kijken. 's Middags is wel mooier en zachter qua licht idd, maar als dan niet iedereen kan gaat dat ook over. Kelly, kunnen jullie NIET 's middags?
Als de modellen foto's willen plaatsen: GRAAG! Zou inderdaad leuk zijn voor het beeld!
Juudith: Leuk! Magda: Je kan dus wel?
stal_HD
Geplaatst: 01-10-15 20:08
Ik kan de hele dag wel. Dus ik wil best als een van de laatste als model gaan staan hoor.
Ik kan nog wel leuke foto's van Gaya opzoeken. Zien jullie ook gelijk hoe zulke foto's ik van haar heb.
Euh nee, je vroeg hoe laat mijn andere afspraak zou duren, dat is een gehele dag, dus ik meld mij hier af. Mocht ik toch kunnen en jullie komen een fotografe tekort, dan meld ik mij weer.
Edit: sorry voor mijn erg late reactie, ik zal vanaf nu meelezen. Heb twee erg drukke en zware weken achter de rug. Vandaar mijn lage activiteit op Bokt.
Mijn nichtje is de 3 1ste ook beschikbaar. Voetbal weet ik nog niet, mijn lijst gaat tot deze zaterdag, dus hoop echt binnenkort daar ook iets zinnigs over te zeggen.
Excuus, heb het zelf ook heel druk gehad. Ik wou dit weekend even bezig gaan met een lijstje van wie ik nu allemaal heb. Ondanks dat ik sommige mensen gevraagd heb of ze kunnen, heb ik ook nog geen reactie.
Is de datum zeker? Isa heeft geen voetbal, dus we kunnen ook in de ochtend
stal_HD
Geplaatst: 18-10-15 11:36
Ik wacht geduldig af. Kan nog steeds. heb het namelijk in de agenda gezet. Hopelijk is het tegen dan weer super mooi weer. Die regen ben ik nu wel zat.
Ja ik zou ook graag wat meer duidelijkheid willen...
stal_HD
Geplaatst: 23-10-15 16:35
Ik ben ook best nieuwsgierig of het idd door gaat. Mochten er meer modellen mee moeten komen, kan ik eventueel mijn zusje nog vragen met haar twee kindjes. Neem ik gelijk nog wel een minipaardje mee.
Ik ben zelf net terug van een week weg, kon dus helaas niet kijken. Mijn excuus!
Ik heb wat pb'tjes gedaan laatst maar heb hier helaas geen extra aanmeldingen doorgekregen. Op het moment is het modellenaantal gewoon echt te kort. Ook heb ik van andere modellen die meegaan geen (volledige) reactie van wat nou de bedoeling is. Heel jammer, want ik had graag gezien dat het doorging..