mar_fay schreef:Dat Lent sfeerloos is, daar ga ik absoluut in meeMaar als reisafstand zou ik het in elk geval niet te snel uitsluiten. Persoonlijk vind ik de Hatert en omliggende wijken aan de andere kant van het kanaal veel erger, in Lent kun je heel makkelijk de natuur in hobbelen als je daar zin in hebt. En wonen aan de Waal is gewoon awesome!
Dat kan aan de andere kant van het kanaal ook hoor! In de Lindenholt heb je en prachtig mooi park, en wandelen langs het kanaal is heerlijk! Lekker groen. Een stukje zuidelijker, zit je in no time in Stadsdijk, of je steekt even onder de A73 door en je zit in de Berendonck. Bovendien veel mooie stukken groen en bos in de richting van Bemmel, Malden, Heumen, niet te vergeten de Overasseltse en Hatertse vennen.
Het grote voordeel waar ik zit (vlakbij dukenburg) is dat je dus echt in No time op de snelweg zit. Al geldt dat vanuit Lent natuurlijk ook. Je hoeft niet de hele stad door en dat scheelt echt! Auto rijden in Nijmegen is echt geen feestje.
In Dukenburg heb je een groot winkelcentum waar je eigenlijk alles kunt vinden wat je nodig zou kunnen hebben. Echt voor kleding shoppen ga ik de stad in (al zit er in Dukenburg bijvoorbeeld ook een vera Moda oa.), maar verder kan ik alles vinden in Dukenburg. Met de bus zit je vanuit daar in een klein kwartiertje in het centrum van de stad. Ook andere delen van de stad zijn super te bereiken met het OV. Ja, die brug, die moet je over en dat is een dingetje, maar ook daar wen je aan. Ik scheur nu rond op een scootertje, en dan heb je daar al helemaal geen last meer van