Ik ga er vanuit dat we gewoon mee kunnen willen beide heeeeeul graag haha. maar mijn vriend Darcy krijgt ze rooster pas de donderdag de week ervoor helaas dus ik ben keihard aan t duimen dat die gewoon vrij is haha!
Als fotograaf val ik wel af als we als model komen!
Ahh nee . Krijg net m'n rooster doorgestuurd van een collega (heb namelijk al bijna 3 weken vrij van t werk), en er staat dat ik die zondag moet werken... Men wat baal ik, had hier echt zin in. Ik ga proberen wat te regelen, maar ik ben er heel bang voor
Ik kan de modellen die zich op hebben gegeven op de reservelijst zetten..? Ik zoek nog wel één of twee fotografen.
Vanaf vanmiddag ben ik tot volgende week zaterdag niet echt bereikbaar. Evt. PB's worden waarschijnlijk wel beantwoord, maar dat hangt er even vanaf.
Ik ga volgende week zaterdag even langs de locatie die ik in gedachten heb rijden en zal dan gelijk het adres doorgeven. De fotomeeting gaat dus wel door (tenzij het rotweer is uiteraard), alleen ik heb gewoon geen mogelijkheid om uitgebreid te reageren. Het rooster blijft gewoon zoals het nu is. Alleen dan zonder Lisa als fotograaf, maar als model.
Dames even een vraagje! hoe willen jullie fotografen dat darc en ik gekleed komen?
We kunnen lekker normaal spijkerbroek met leuk shirt. Kunnen met jurkje voor mij en darc met gewoon spijkerbroek en mooi shirt. of jurkje voor mij en darc in pak?
Kan ook beide doen en verwisselen ofzo? Wat hadden jullie in gedachte haha
Hallo, ik heb een beetje slecht nieuws. Mijn schoonmoeder is helaas gisteren weer opgenomen in het ziekenhuis (lang verhaal maar ze heeft kanker en is ongeneeslijk). Daarom willen mijn vriend en ik liever niet zo ver weg rijden want ze gaat dus nu hard achteruit. Komen uit Friesland en mijn vriend zou voor taxi spelen. Zouden er leuke dag van maken zeg maar. Aangezien er nu een paar reserve modellen zijn vroeg ik me af of jullie akkoord gaan met een van de andere zwangeren? Vind het namelijk heel stom om zomaar af te zeggen en had er ook wel veel zin in. Maar denk dat ik er nu ook niet lekker relaxed sta zeg maar.