Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Griebels"]
[quote="Koortje schreef:En qua datum, op Bokt is besloten pas na het tweede weekend van februari omdat het meisje die die mensen in het asiel kent, eerst op vakantie gaatBeetje overdreven om de hele meeting voor haar zover uit te stellen, maar goed... Misschien dat als we met een klein groepje gaan (3-4 mensen) het ook kan hoor, ik zal ze eens bellen. Volgend weekend ga ik weer met een ander kennisje 2 hondjes halen, en dan zal ik het ze vertellen.
Amable schreef:Ik vind dit idd behoorlijk laag! Want zelfs al zou het asiel het goed vinden en al, dan nog is Monique wel degene die hiermee begonnen is en graag mee wil als er een meeting komt daar. Dus is het dan zo raar om de meeting voor de aanzetter van dit alles op een wat latere datum te zetten? Ik vind dit een erg laffe actie, vooral omdat je hier idd doet voorkomen alsof het allemaal geen enkel probleem is!
griebels"]
De meeting was niet jouw idee, maar die van Desiree. Ik had gezegt dat het een goed idee was. Met de bedoeling om er eerst met het asiel over te hebben en daarna een topic erover te starten.
[/quote]
Hier kan ik me niks van herrineren... Ik heb dit topic gestart omdat het naar mijn weten mijn idee was. Misschien heeft Desiree het er met jou over gehad nadat ze dit topic heeft gelezen?? Ik kan me niet herrineren dat zij het heeft voorgesteld.
[quote="griebels schreef:Je zei dat je het een beetje raar vond om de meeting voor 1 meisje uit te stellen, dus toch de meeting zonder mij willen doen!!! Thanx![]()
Koortje"]
Kan je zeggen WAAR ik het over meeting zonder jou heb gehad? Of is iedere keer met iemand naar het bos gaan meteen een Bokt of Forummeeting?
[/quote]
Hier heb je het erover gehad...
[quote="Koortje"]
Beetje overdreven om de hele meeting voor haar zover uit te stellen, maar goed... Misschien dat als we met een klein groepje gaan (3-4 mensen) het ook kan hoor, ik zal ze eens bellen. Volgend weekend ga ik weer met een ander kennisje 2 hondjes halen, en dan zal ik het ze vertellen.
[/quote]
En hier staat Desiree's idee, en daaronder mijn reactie:
[quote="griebels"]
[quote="Desiree schreef:Misschien is het leuk om hondenliefhebbers op bokt uit deze regio een keer af te spreken en wat honden uit het asiel mee te nemen om ergens te gaan wandelen? Dan wil ik die duitse herder wel meenemen.