Asiel meeting regio Eindhoven (asiel Doornakker)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 11:45

Als ik eventueel met iemand mee kan rijden, zou diegene me dan even willen pb'en? Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 11:50

Valt wel mee hoor, Eindhoven is een dikke 50 km. Grotendeels snelweg... Rij iedere week op en neer naar Den Bosch Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 11:59

Ja klopt, zat even in de war met Maastricht... Bloos

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 13:34

Dit kwam ik tegen op het andere forum...

Griebels"]
[quote="Koortje schreef:
En qua datum, op Bokt is besloten pas na het tweede weekend van februari omdat het meisje die die mensen in het asiel kent, eerst op vakantie gaat Rolleyes Beetje overdreven om de hele meeting voor haar zover uit te stellen, maar goed... Misschien dat als we met een klein groepje gaan (3-4 mensen) het ook kan hoor, ik zal ze eens bellen. Volgend weekend ga ik weer met een ander kennisje 2 hondjes halen, en dan zal ik het ze vertellen.

Koortje, ik vind het belachelijk dat je zo reageert!!! Dat even voorop! Boos! Stoom uit je oren

Voor de mensen die me dus niet kennen, ik ben "dat meisje" (27jr maar goed) wat altijd gaat wandelen met een asielhond! Het is niet zo dat de zondag een wandeldag is, het asiel is zondags gewoon gesloten! Ik heb het ooit aan het asiel gevraagd en ze vonden dat met moeite goed, ben ook de enige die het doet. Was er ook al bekend dus dat scheelt.

Mijn idee is dat de mensen van het asiel er eerst van op de hoogte moeten zijn dat we met een hele groep komen en vragen of ze dat uberhaupt wel goedkeuren! Vandaar dat de 8e ook een betere datum is als op korte termijn. Dan kunnen hun zich er ook op voorbereiden!

Als je alleen komt in een auto, kun je alleen een hond meenemen in een bench, de bijrijder moet dus de hond eventueel terug kunnen zetten op de achterbank als deze naar voren wil springen. Mensen die geen auto hebben kunnen juist wel mee om bij de mensen in de auto te gaan zitten die dus alleen zijn.

Een leeftijdsgrens zal er niet zijn omdat er genoeg mensen meegaan die volwassen zijn. (mits het asiel zo'n meeting natuurlijk goedkeurt!)

Riemen etc kun je juist wel meenemen, zeker als het zo'n uitrol ding is! Het asiel heeft riemen genoeg, maar die zijn voornamelijk 1,5 meter lang ofzo...

Ik weet niet of ik verder nog iets vergeten ben de foute antwoorden te verbeteren, of iets te vertellen...

Maar Koortje, dit valt me echt vies van je tegen. Denk jij dat als je 1x geweest bent, (met mij) het vertrouwen krijgt om een hele hoop honden mee te nemen??? Verward
[/quote]

Sorry Koortje, maar ik vind dit echt laag. Je doet hier poeslief tegen me, en daar zet je me in de zeik.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 14:16

Mieke, dat is niet netjes....
Moniek neemt je mee en dan praat je zo over haar.
Het is allemaal goed bedoeld van haar, en jij doet hier wel een beetje schijnheilig. Of moet ik het hypocriet noemen ?
Jij denkt dat je het vertrouwen van het asiel hebt als jij met 15 man aan komt zetten ? hmmm.... beetje waanidee denk ik.
Hiermee heb je ook nog eens het vertrouwen van Moniek beschaamd.
Toppie Mieke !

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:25

Zo te zien ben ik niet de enige die het niet waardeert!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 22:43

Ik vind dit idd behoorlijk laag! Want zelfs al zou het asiel het goed vinden en al, dan nog is Monique wel degene die hiermee begonnen is en graag mee wil als er een meeting komt daar. Dus is het dan zo raar om de meeting voor de aanzetter van dit alles op een wat latere datum te zetten? Ik vind dit een erg laffe actie, vooral omdat je hier idd doet voorkomen alsof het allemaal geen enkel probleem is!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 16:54

Ik vind dit nou ook weer overdreven hoor...
Ik vind het alleen een beetje "maf" dat we alleen met Moniek zouden kunnen gaan wandelen. Ik had begrepen dat mensen gewoon op zondag naar het asiel konden om een hond uit te laten. Mijn reactie was meer zo omdat ik het jammer vind dat het nog zo lang moet duren. Niet meteen alles zo opvatten!!
Waarom zou ik bijvoorbeeld geen hond mee kunnen krijgen? Ik zei duidelijk 2-3 mensen, ik zei niet "laten we de hele meeting maar zonder Moniek organiseren"...

Nouja, ik heb geen zin om hier ruzie over te maken, het is maar net hoe je het opvat. De smilie is inderdaad wel misplaatst, dat geef ik toe, excuses daarvoor.

En ja, ik zei "dat meisje" omdat ze jou op het andere forum niet kennen Moniek...

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 16:58

Amable schreef:
Ik vind dit idd behoorlijk laag! Want zelfs al zou het asiel het goed vinden en al, dan nog is Monique wel degene die hiermee begonnen is en graag mee wil als er een meeting komt daar. Dus is het dan zo raar om de meeting voor de aanzetter van dit alles op een wat latere datum te zetten? Ik vind dit een erg laffe actie, vooral omdat je hier idd doet voorkomen alsof het allemaal geen enkel probleem is!

Volgens mij was IK de topicstarter, en was de meeting MIJN idee!!!

Maar als het zo moet is het misschien een beter idee het af te lassen, niet? Aangezien er toch zo getwijfeld word, en het niet gebruikelijk is? Ik heb geen zin in problemen daar (of hier)...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:16

De meeting was niet jouw idee, maar die van Desiree. Ik had gezegt dat het een goed idee was. Met de bedoeling om er eerst met het asiel over te hebben en daarna een topic erover te starten. Jij was nu idd de topicstarter, maar is en blijft Desiree's idee. Maar het was wel mijn idee om honden uit te laten, waarvan ik de verhalen met jullie gedeeld heb waardoor Desiree dus op het idee van de meeting kwam. Je zei dat je het een beetje raar vond om de meeting voor 1 meisje uit te stellen, dus toch de meeting zonder mij willen doen!!! Thanx Boos!
Ik vond jouw reactie gewoon (netjes gezegt) verre van aardig! Ik geef je het idee om mee naar het asiel te gaan, en vervolgens loop je over me heen! Nee dat vind ik idd niet leuk!

Ik ben vandaag naar het asiel geweest om het over de meeting te hebben. Ik moet het er met de baas over hebben omdat het niet gebruikelijk is om honden mee te nemen op zondag, en dus al helemaal niet zoveel tegelijk. Mocht het doorgaan, (moet ik van de week even bespreken) wordt ik verantwoordelijk gesteld voor dingen die kunnen gebeuren. Dus ik zal idd wel mee moeten! Ik moet ook even kijken wat de regels worden als we met een groep gaan...

Voor mij mag de meeting gewoon doorgaan, als het asiel het ook goedkeurt, en Koortje niet meer over mij heen loopt.
Want dan ga ik niet meer mee, en kan de meeting dus niet doorgaan!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 19:22

griebels"]
De meeting was niet jouw idee, maar die van Desiree. Ik had gezegt dat het een goed idee was. Met de bedoeling om er eerst met het asiel over te hebben en daarna een topic erover te starten.
[/quote]
Hier kan ik me niks van herrineren... Ik heb dit topic gestart omdat het naar mijn weten mijn idee was. Misschien heeft Desiree het er met jou over gehad nadat ze dit topic heeft gelezen?? Ik kan me niet herrineren dat zij het heeft voorgesteld.

[quote="griebels schreef:
Je zei dat je het een beetje raar vond om de meeting voor 1 meisje uit te stellen, dus toch de meeting zonder mij willen doen!!! Thanx Boos!

Kan je zeggen WAAR ik het over meeting zonder jou heb gehad? Of is iedere keer met iemand naar het bos gaan meteen een Bokt of Forummeeting? Verward

En over mensen heenlopen, vind je dat niet een klein beetje overtrokken??

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:57

Pfffff...lekker volwassen allemaal. Verward
Maakt toch geen zier uit WIE z'n idee het is.. Gaat toch om die beestjes die daar zitten.

Natuurlijk is het handiger als er een bekend gezicht meekomt...van een vrouw... Cool
Enne, jullie moeten gewoon gaan, wie er mee gaan, gaan mee, er komt vast ook nog wel een volgende keer.
Succes, Dames!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 20:21

Ben erg benieuwd...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 20:30

Koortje, waar ben je benieuwd naar?
Ik heb al gezegt dat ie best door kan gaan, mits ik goedkeuring krijg van het asiel van de week.

Verder wil ik geen ruzie, maar wil wel ff wat rechtzetten...

Koortje"]
Kan je zeggen WAAR ik het over meeting zonder jou heb gehad? Of is iedere keer met iemand naar het bos gaan meteen een Bokt of Forummeeting? Verward
[/quote]

Hier heb je het erover gehad...

[quote="Koortje"]
Beetje overdreven om de hele meeting voor haar zover uit te stellen, maar goed... Misschien dat als we met een klein groepje gaan (3-4 mensen) het ook kan hoor, ik zal ze eens bellen. Volgend weekend ga ik weer met een ander kennisje 2 hondjes halen, en dan zal ik het ze vertellen.
[/quote]

En hier staat Desiree's idee, en daaronder mijn reactie:

[quote="griebels"]
[quote="Desiree schreef:
Misschien is het leuk om hondenliefhebbers op bokt uit deze regio een keer af te spreken en wat honden uit het asiel mee te nemen om ergens te gaan wandelen? Dan wil ik die duitse herder wel meenemen.

Vind ik een heel goed idee!!!

Foto's van vandaag komen zodra de batterijen uit de camera zijn opgeladen Schijnheilig
[/quote]

Geen ruzie dus!!!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 20:36

[...]
Laatst bijgewerkt door Koortje op 12-01-04 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:04

Ik heb nu al meerdere keren (ook via PB dus) gezegt dat ik geen ruzie wil, en je blijft maar boze berichten sturen (moet ik die quoten Verward)... Wat moet ik hier nu mee? Laten we het maar weer gewoon over die meeting hebben...
Ik lees het nu eenmaal gewoon zoals het er staat, sorry daarvoor Verward

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 21:07

En zoals ik ook al zei (ook per pb), sta ik enkel op mijn strepen omdat het verkeerd geinterpreteerd is. Uitleg ook al meerdere keren verstrekt. En boze berichten komen net zo terug, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:14

Doei, doei

Is 8 februari nog steeds een boktmeeting? Wie gaan er wel mee???

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 21:21

[...]
Laatst bijgewerkt door Koortje op 12-01-04 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:28

griebels schreef:
:evaw:

Is 8 februari nog steeds een boktmeeting? Wie gaan er wel mee???

Ik wil wel gewoon mee hoor, ongeacht wie er komt. Lachen

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:29

Nou ik ook!!! Laat het wel weten als ik antwoord heb van het asiel van de week...

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 08:58

Ok, ik trek dat laatste bericht terug... ik ga alsnog graag mee, als het kan.

Ik weet het, het is geen excuus, maar ik had gisteren even wat probleempjes en zat (en zit) met mezelf wat in de knoop, en dan reageer ik ooit veel te fel. Excuses daarvoor, en ik zal proberen beter na te denken bij wat ik écht wil en bedoel... Bloos in dit geval dus een leuke zondag met de hondjes hebben!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:25

Gelukkig!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:49

gaan we aanstaande zondag ook nog? (als het geen k*tweer is zoals gisteren......)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:47

Ik ga in elk geval wel... miss dat we nog met zijn 3en gaan...