Kan je net iets gerichter aan de slag dan gewoon een beetje doelloos baantjes trekken wat toch wel gaat vervelen

Pff bedtijd, vannacht flink bjjgeslapen dus nu amper moe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Even egopost lees vanavond bij. Gisteren heerlijk geknald bij crossfit en nu verhoogde hartslag en verlaagd HRV dus netjes m'n les voor vanavond verzet naar morgen. Benieuwd wat deze manier van plannen voor me gaat doen.
Mocht ik nou vandaag een stukje willen joggen.. In welke zone moet ik dan lopen? Als het herstel moet stimuleren zeg maar?
[ [url=m/9wQ3LJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
ingedebruijn schreef:Dit klinkt misschien raar voor velen maar ik kan wel janken van geluk. Na jaren niet te mogen lopen, rugklachten en vooral knieklachten heb ik 3 maanden geleden voor de laatste keer de stoute schoenen aangetrokken. Nog een keer wilde ik het gaan proberen. Braces en nieuwe schoenen waren ervoor nodig maar inmiddels kan ik zeggen dat ik vandaag eindelijk de 5km pijnvrij heb gelopen. Wát een fantastisch gevoel! Ik drink er straks een wijntje op.
sliertje schreef:Inge, niet zo heeeeeeeel gek ver hoor, 2,5 km runnen, 500m zwemmen en weer 2,5 km runnen.
Zal wel lichtelijk dood zijn na de zwem sessie hahah
Er is ook een estafette voor duo's samen 15 km afleggen, om de beurt 2,5 km. Dat heb ik vorig jaar gedaan
http://www.henschotermeergames.nl
Ik ben ook leek op dat gebied hoor hahah
Romyv schreef:ingedebruijn schreef:Dit klinkt misschien raar voor velen maar ik kan wel janken van geluk. Na jaren niet te mogen lopen, rugklachten en vooral knieklachten heb ik 3 maanden geleden voor de laatste keer de stoute schoenen aangetrokken. Nog een keer wilde ik het gaan proberen. Braces en nieuwe schoenen waren ervoor nodig maar inmiddels kan ik zeggen dat ik vandaag eindelijk de 5km pijnvrij heb gelopen. Wát een fantastisch gevoel! Ik drink er straks een wijntje op.
What!#?! Whaaa super kicke!!! Gefeliciteerd! Absolute mijlpaal Ja, proost!
En nee ik vind het helemaal niet stom, ik vind het juist geweldig dat je door zet wanneer het allemaal niet vanzelf gaat. Vele malen meer respect voor