Dus auto is geregeld vanaf Raalte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:Hoe zit dat met paarden reserveren? moet je van te voren aangeven wat voor paard je zoekt/wilt of alleen het aantal en wordt er op de dag zelf gekeken welk paard bij de ruiter past?
En kan je er opstappen met krukjeanders kom ik er niet op haha
Lietje_1991 schreef:Leuk topic, zie hem nu voor het eerst, dus ik zal even kijken hoe en wat... Twijfel nog een beetje omdat ik verder ook niemand ken![]()
Misschien heb ik erover heen gelezen, maar wat is de prijs ongeveer?
Mocht ik mee gaan/kunnen, dan zou DeEenhoorn met mij mee kunnen rijden, ik vertrek vanuit Opmeer
Lietje_1991 schreef:Dat maakt de keuze al wel iets makkelijker... Ik ga er nog even rustig over na denken
Edit, wat is een beetje de leeftijd in de groep? Of van de mensen die zich tot nu toe voor een datum hebben ingeschreven?
Eloya schreef:Ik ben 17 jaar
Krukje neem ik dan zelf wel mee, want het is geen kwestie van lenigheid bij mij maar door zwakke enkels kan ik de kracht gewoon weg niet zetten om op het paard te komen
Voor mij ook liever een braaf wat stevig/groot paard gezien mijn gewichtwat een rem en gas heeft zegmaar haha
Chantaliiejj schreef:Lietje_1991 schreef:Dat maakt de keuze al wel iets makkelijker... Ik ga er nog even rustig over na denken
Edit, wat is een beetje de leeftijd in de groep? Of van de mensen die zich tot nu toe voor een datum hebben ingeschreven?
Zou leuk zijn als je ook mee gaat natuurlijk, wij kennen elkaar ook allemaal niet dus het blijft voor sommige misschien even spannend.
ben zelf 20, en de rest is 15/16 jaar en ouder als het goed is.
Heb ergens in het begin aangeven dat ik de leeftijd wel 15/16 en ouder wilt hebben omdat je voldoende rij ervaring moet hebben!
Citaat:- 21 Juni
Chantaliiejj
Eloya
- 28 Juni
Chantaliiejj
Eloya
- 5 Juli
Chantaliiejj
snoopydogy
- 12 Juli
Chantaliiejj
Eloya ( heeft kleine voorkeur)