Of ze moeten opeens verplaats zijn dat ik ze niet heb zien staan haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chamion schreef:Mmm Amsterdam Rai is voor mij niet heel direct. En ik stap liever niet over, ik ben namelijk zo'n miep die nog in de verkeerde trein stapt als er keuze is uit 2![]()
ynskek weet jij een beetje directe verbinding vanuit Almere?
ynskek schreef:chamion schreef:Mmm Amsterdam Rai is voor mij niet heel direct. En ik stap liever niet over, ik ben namelijk zo'n miep die nog in de verkeerde trein stapt als er keuze is uit 2![]()
ynskek weet jij een beetje directe verbinding vanuit Almere?
Het kan zijn dat we wel met de auto gaan aangezien we (of in ieder geval ik) in de avond moet jureren, al weet ik daar de precieze tijd nog niet van
Als we met de auto gaan zet ik hem waarschijnlijk bij Sparklerweg neer en vanaf daar met de metro, maar dat ga ik nog even uitzoeken
Zullen we rond 11.30 bij het volndelpark doen? Dan hebben we mooi de tijd en hoeven we ons niet te haasten.
chamion schreef:ynskek schreef:
Het kan zijn dat we wel met de auto gaan aangezien we (of in ieder geval ik) in de avond moet jureren, al weet ik daar de precieze tijd nog niet van
Als we met de auto gaan zet ik hem waarschijnlijk bij Sparklerweg neer en vanaf daar met de metro, maar dat ga ik nog even uitzoeken
Zullen we rond 11.30 bij het volndelpark doen? Dan hebben we mooi de tijd en hoeven we ons niet te haasten.
Ik kom zo wie zo met de trein naar Almere toe (tenzij Herman wilt klussen aan mijn auto en daarvoor heeft hij alle spullen bij zijn huis in Almere liggen)
Tijd is voor mij prima.