Pffff heerlijk weertje joh vandaag...... was dat ik mijn paard vast hield, waaide bijna weg . Voor morgen ziet het er gelukkig beter uit. Heb er zin in ladies!!!
Zoals ik al zei in het andere topic, mijn motortje pruttelde vanmiddag heel raar toen ik aan het rijden was, dus vanavond even kijken of we het probleem kunnen vinden en hopelijk houd hij er snel mee op en gaat hij weer normaal lopen, want wil wel zeker weten dat hij het morgen vol houdt!
@ leprycorn: Hoe laat was je aan het lessen? Ging paardrijden in noordwijk namelijk een zag een lesser voorbij komen. Wat heb je aan met de les, jas of hesje van de rijschool??
Leprycorn
Geplaatst: 11-04-15 16:36
Ah oke!! Had les van 09.00 tot 10.30 uur. We waren met z'n tweeën aan het lessen en de instructeur zat op zijn oude BMW (geel met grijze motor) erachter. Wij hadden een zwart hesje over onze pakken aan met op onze rug de naam van de rijschool. Heb zelf blauw met zwarte mauwen in mijn pak. Rijden allebei op een zwarte standaard Honda
Pluche_pluus aka Susan (voorrijder) Angelkiss aka Marije Sorisso aka Kelly ... aka Yvonne Heeren Lepycorn aka Roos WestBest aka Maike met mogelijkheid tot achterop
Klein maar fijn groepje Mocht de lijst niet kloppen dan hoor ik het graag
De sv staat er klaar voor, navigatie zit erop, route staat erin, ketting gesmeerd Nog even kijken wat de temperatuur morgen doet, leer of textiel Knmi is ook positief: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Dames! Wijziging in mijn plannen. Ik kan na de lunch wel aansluiten denk ik. Hoe laat en waar is de lunch en hoe lang is de route daarna nog?
pluche_pluus
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-15 21:24
Sorriso schreef:
Dames! Wijziging in mijn plannen. Ik kan na de lunch wel aansluiten denk ik. Hoe laat en waar is de lunch en hoe lang is de route daarna nog?
Zie start post, blaauwe Kamer Zullen rond 13u hier aankomen, misschien eerder misschien later Heb gereserveerd onder mijn naam, Susan van Kampen. Daarna nog uurtje/ anderhalf uur rijden.
Misschien had ik het gemist maar ik dacht dat je er wel vanaf het begin bij zal zijn?
Het had wat voeten in aarde, maar route zit erin. Gelukkig net voordat ik computer en Garmin uit het raam wilde gooien
In ieder geval droog morgen
Sorriso
Geplaatst: 11-04-15 22:55
Was oorspronkelijk het idee ja, om er meteen vanaf 11 bij te zijn, maar ik heb weer eens iets dubbel gepland. Ik hoop dat ik het kan redden om later aan te sluiten.
Leprycorn
Geplaatst: 12-04-15 03:28
Ik vertrouw mijn motor niet vriend kon het probleem niet vinden en hij pruttelde nog steeds. Dus ik durf het niet aan... straks sta ik daar ergens en dat zou ik verschrikkelijk vinden. Alleen maakt me dan nog niet zo uit want ze kunnen mij gewoon zo halen als t moet, maar anders houd ik heel de boel op....
Wat baaaaal ik! Ga morgen ochtend nog een X kijken want was er vanavond niet bij ivm werk. Als het probleem dan gevonden is sluit ik misschien na de lunch wel aan. dat kan altijd nog.
pluche_pluus
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-15 08:44
Bougies/ carburateur/sproeier gecheckt? Vervelend Roos maar kan me er wel iets bij voorstellen. Moet het wel aandurven. Hopen dat ze het vinden
Ook weer thuis, heerlijk met de voetjes op de bank vanavond. Was echt super leuk!!! Mooie route en heerlijk weer en gezellig :-D.
Dus volgende keer allemaal mee hoor!!!
pluche_pluus
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-15 18:32
Zo nu thuis ff uitrusten Route was best goed gelukt hele leuke stukken ertussen, toch ruim 350 km erbij gezet. (Incl. Heen & terug ) Was gezellig meiden, leuk dat jullie erbij waren!