Hallo Hallo! Kan ik evt nog mee:) lijkt me wel gezellig!
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 30-04-15 10:15
Dat kan Jen, ze hebben daar veeeeeeulll. Als je bij de Sushi today eet hoef je geloof ik maar 3 euro parkeerkosten te betalen. Je kan er voor de deur parkeren. Station galgenwaard is heel goed te bereiken met het ov Je neemt gewoon bus 12 of 41. Ik ben overigens van plan ook met het ov te komen.
Ik heb even de menu's van sushi today en sumo vergeleken en ik zie veel meer dingen die ik lekker vind en lust bij de sushi today dus ik stem ook voor sushi today
Ik denk dat ik afhaak voor de 23e. Ik heb het kneiterdruk met studeren en werken en in twee huizen wonen dus moet echt even rust in de tent hebben. Sorry! Ik wilde het wel graag maar moet oefenen met op tijd nee zeggen...
Mloes
Geplaatst: 13-05-15 11:33
En ik haak ook af Sorryyyy. Volgende de keer wil ik wel heel graag mee.. Juni nog een poging doen? Als meer mensen dat willen stuur ik een doodle?
M'n moeder heeft neven en nichten-avond georganiseerd, was eerst in juni maar nu last minute verzet naar 23 mei (en ik word geacht aanwezig te zijn - geen discussie mogelijk ).
_Tara_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-15 11:42
Ooooo Stom! Ik snap 't wel. Wat mij betreft mag er meteen een doodle voor juni gemaakt worden. Geen probleem.
Maar wat mij betreft gaat de 23e ook gewoon nog steeds door Annemarie, Felicity, Jenn, Suus?
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 13-05-15 11:43
_Tara_ schreef:
Ooooo Stom! Ik snap 't wel. Wat mij betreft mag er meteen een doodle voor juni gemaakt worden. Geen probleem.
Maar wat mij betreft gaat de 23e ook gewoon nog steeds door Annemarie, Felicity, Jenn, Suus?