Sure_lee schreef:Als we in het weekend van 30 Jan gaan en dan naar utrecht kunnen we ook naar de kamasutrabeurs Ik ben voor!
Ik heb een beetje een haat aan de kamasutrabeurs op de een of andere manier, altijd het gevoel dat er rare types zijn
Murthul schreef:Wat? En mij wel gifgroene PB's sturen! Nee grapje, ik kan mods als persoon en mods als mod heel goed scheiden.
Ik ga al met twee vriendinnen... is voor eentje en verjaardagscadeau haha. Is voor het eerst en ben erg benieuwd.
Murthul schreef:Lijkt me zo awkward om daar rond te lopen en kennissen tegen te komen oid. Dat dus. Daar gaat mijn smetteloze imago waar Maria van Jozef zelfs jaloers op is.
Haha, nee ik zou dat juist leuk vinden..Ik zou juist die mensen gedag gaan zeggen, voor hun is dat net zo genant
Haha dan nemen we aanhang wel mee anders denk ik niet dat ze het heel grappig vinden de kamasutra beurs
Ik woon in Alkmaar. Kamasutra beurs is niet heel erg hoor. Weinig echte extreme dingen dus is niet awkward.
Ik ben dr nooit geweest, wel ooit eens op Utrecht Centraal geweest toen dat was.. ik dacht nog wat lopen dr allemaal voor idioten hier rond, in leren pakjes enzo Je zult je ouders daar tegen komen
He gatver Sjoerd!Ik ga echt niet aan m'n ouders vertellen dat ik daarheen ga en ga het ook niet aan hun vragen.