Ik zou alleen niet weten wie jij bent

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mouzs_engel schreef:Ooh, jij rijd die hele mooie Fries bij de dure stal![]()
Ik zit daar naast waar joce ook haar paard heeft staan.
janntjuh schreef:@fredt, heb ook maar even in je profiel gespiekt, wat een gaaf dier heb jij![]()
Zou t echt niet erg vinden om daar eens foto's van te mogen maken
eestheer schreef:nog redelijk veel mensen die hier in de buurt wonen! Voor de mensen die ook hun paard in Rheden hebben staan en zin hebben om een keer een bosritje te doen?
Fredt, wat een gaaf beest heb jij! En lekker luxe daar aan de overkant denk ik? Ben jaloers, jullie hebben een binnenbak. ....
essie_blue schreef:In woon ook in Rhedenecht the place to be!!
Afgelopen zomer heb ik samen met Fredt nog een lekker buitenritje gemaakt, gaan we zodra het beter weer wordt weer doen he Fredt?![]()
Mijn paard staat overigens normaal gesproken aan huis, nu staat hij tijdens de wintermaanden bij mijn instructeur in Gendt bij Nijmegen.
Fredt schreef:Mouzs_engel schreef:Ooh, jij rijd die hele mooie Fries bij de dure stal![]()
Ik zit daar naast waar joce ook haar paard heeft staan.
Haha ja dat is mijn paard.
Jij verzorgt Ascot bij Simone toch?janntjuh schreef:@fredt, heb ook maar even in je profiel gespiekt, wat een gaaf dier heb jij![]()
Zou t echt niet erg vinden om daar eens foto's van te mogen maken
Je bent welkom hoor!! Wel eventjes wachten tot hij weer beter in z'n haar zit (hij is nu geschoren).eestheer schreef:nog redelijk veel mensen die hier in de buurt wonen! Voor de mensen die ook hun paard in Rheden hebben staan en zin hebben om een keer een bosritje te doen?
Fredt, wat een gaaf beest heb jij! En lekker luxe daar aan de overkant denk ik? Ben jaloers, jullie hebben een binnenbak. ....
Ik ben wel in voor een ritje hoor! Als het in m'n wedstrijdplanning past probeer ik zeker 1x per 1-2 weken een lange bosrit te maken.
Tussendoor train ik ook veel dressuurmatig in ons eigen bos, best fijn!
eestheer schreef:Janntjuh, ik sta op de Munnikenhof, buitenbak, jaarrond op de wei, dichtbij het bos.. alleen geen betegelde paddock.. We hebben wel nog stallen vrij! Je kan altijd een keer komen kijken? Enne... je mag van mijn knapperd ook best foto's maken hoor :-P Gaan ik daarna wel mee om de knapperd van Fredt op de foto te zetten
Citaat:Week van 2 februari:
- janntjuh
-
-
-
.....
Week van 9 februari:
- janntjuh
-
-
-
....