Ik woon in Ospel. Heb een tinker die onder het zadel en voor de wagen loopt. Een fokmerrie die in maart een veulentje verwacht. En een shet die komend jaar ook voor de wagen betuigd wordt.
Dus dinogirl, ook menners enigzins in de buurt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) ook voor het karretje beleerd worden (langen lijnen enz. zit er allemaal goed in en heeft met de sneeuw ook voor het sleetje gestaan)
behalve wat grapjes die over en weer gemaakt worden (omdat beide familie's wel van een beetje jennen houden) nergens last van
Was in het Eindhoven-Weert topic heel erg... Daar mis ik een beetje de aansluiting
: geboren en getogen in Swalmen, nog steeds maandelijks een weekend daar bij de familie te logeren nu waarbij ik ook altijd op mijn oude stal in Boukoul te vinden ben, en juni-juli 2015 kom ik met mijn eigen paard weer een maand op vakantie terug naar onze roots om de Duitse bossen net over de grens bij Boukoul weer onveilig te gaan maken

Maar goed, afgelopen weekend dan wel weer te paard het dorp door gekacheld, maar op zo'n weekendje leer je natuurlijk geen nieuwe bewoners kennen. En de eigenaresse van de stal (die werkelijk iedereen kent en álles weet daar in dat dorp, geweldig
) was niet mee dus ben ook niet geupdate

)