Nog iemand naar AHOY (paard 2003) geweest ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diplodocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:57

Ik ben vandaag ook geweest Lachen Ik vond de meeste shows wel leuk,maar inderdaad het was erg klein. Ik had er meer van verwacht,maar misschien volgend jaar beter nu ze weten hoeveel mensen er komen en dat de organisatie nu er meer van af weet hoe het allemaal rolt op zo'n evenement. Volgend jaar gaan we gewoon weer.
De newforest-show vind ik ook niet zo denderend en heb me er ook echt mateloos aan lopen irriteren. Ze reden bijna allemaal met sporen,niet erg als je weet hoe je ze moet gebruiken,maar ik heb er maar één van de acht gezien die d'r benen stil hield. Die andere zeven gewoon schandalig Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:12

missnynke schreef:
ik heb het laatste stukje van parelli gezien, maar was daar niet erg weg van. er zaten een paar lompe boeren op (sorry), en als de paarden het echt in hun bol krijgen heb je weinig houvast/zeggenschap meer.
verder gebruikten ze af en toe de zweep tegen het hoofd van de paarden.....

Dan heb je inderdaad het begin gemist, want het gaat er juist om dat die paarden duidelijk snappen wat de bedoeling is en het daarom niet in de bol krijgen, ik bedoel, met wat voor tuig je ook rijdt als een paard echt wil krijgt ie je dr toch wel af. En ik heb hem dat paard echt niet harder aan zien raken dan een vliegentikje op zn vel. Vond het juist mooi wat ie met die paarden deed. Mijn paard zou nooit los over een ton springen die ergens in de middle of nowhere in een bak lag alleen omdat ik met mn vinger erover wees. Vond de andere shows verder niks voorstellen. Alleen de standjes waren wel grappig, maar vond het geen aanrader.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 10:25

Ik ben gister geweest. Vond het niet echt super klein ofzo! Er was genoeg iig!
Ik vond de shows wel leuk alleen af en toe wat langdradig! Ik denk wel dat t volgend jaar terugkeert het was super druk! JE kon amper zitten Scheve mond

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 10:40

De tribunes waren voor de massa's kijkers die Zondag kwamen idd te klein. Denk dat de opkomst de organisatoren niet is tegengevallen?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:57

Mij is het heel erg tegengevallen.
zo erg dat ik eigenlijk vvolgend jaar niet meer wil (of er moet wel zoveel verbeteren) ook ga ik een flinke brief schrijven, de organisatie weet dan op welke punten het niet klopte en misschien kunnen ze er echt wat aan doen.

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:42

Aangezien ik de afgelopen dagen veel mensen heb horen klagen, en ik me daar iets goed bij kan voorstellen, heb ik de organisatie gezet dat er:
*meer tribunes
*groter losrijdterrein
*grotere grote ring
*grotere kleine ring
*stallen bij de stands lichter

en zo nog wel een paar dingen, maar daar kan k nu ff niet opkomen. Met sommige punten waren ze het zeker eens, vooral de ring grootes en tribunes. Het is ook de bedoeling dat het volgend jaar weer groter wordt, meer zoals in utrecht en dat alles wat beter geregeld word.

LouB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:53

Ben gister geweest! Maar ik vond het heel erg tegenvallen! Volgend jaar ga ik dus zeker ook niet meer. Vond dat er niet zo veel leuke standjes waren, en de shows vond ik ook wat minder. In Utrecht vond ik het een paar jaar terug heel leuk, maar dit jaar toch niet!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:53

Het is toen in Utrecht fout gegaan doordat de organisatie erg veel geld vroeg aan de standhouders. Ook dit jaar was het weer erg duur voor de standhouders. Dan wordt het voor hun erg moeilijk om hun geld er uit te halen. Geen standhouders = geen beurs. Paard en Koets zit er vlak voor dat is ook niet echt bevorderlijk voor een goede omzet. Ben bang dat Nederland niet groot genoeg is voor twee grote paardenbeurzen binnen een kleine twee maanden.

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:00

nee dat ook niet, Craignethan, maar ik had te horen gekregen dat een van de groote sponsers, toen het nog in Utrecht was, het had laten afweten en dat hjet daarom niet door was gegaan!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:11

Laten ze Paard Ahoy lekker in mei/juni doen (als iedereen net z'n vakantiegeld binnen heeft) OK dan! Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:09

Denk je dat iedereen het geld dan losser in zijn zak heeft zitten? Bovendien is Mei/Juni veulentijd. Grotere stallen en stamboeken hebben genoeg te doen met dekken, daar kan dan ook geen beurs meer tussen.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:32

in mei en juni wil ook niemand naar een binnen evenement. Ik vond het kleinschalige ook erg egzellig, ook het publiek zat dicht aan de ring en dat gaf het een boel sfeer. vanaf de 'beurs' kon je zien en horen wat er gebeurde en dat vindt ik van P&K altijd jammer dat de ring zo afgeschermd is. Er zijn nog zat punten ter verbetering maar ik vondt het voor een eerste jaar best geslaagd en hoop dat het volgend jaar wat grootschaliger wordt opgezet.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:42

Ik ben ook geweest, en heb 3 dagen in de stand van Les Chevaux gestaan, en vond het best gezellig! Het was inderdaad wel klein, maar ik vond het wel gezellig! Ik heb ook wat shows gezien, en ben natuurlijk langs alle standjes gelopen!!