je hebt allemaal in ieder geval iets met paarden van doen... dan raak je vrij makkelijk met anderen in gesprek... ook ik zal lang niet iedereen kennen...
Wel zul je met grotere groepen altijd houden dat je niet iedereen uitgebreid spreekt en dat er kleine "groepjes" zullen vormen op de dag zelf... maar dat houd je
Ik ben ook voor Bokt only. Ik ben juist bang dat als de meeste iemand meenemen, dat dan degene die alleen komen en niemand kennen er een beetje 'bij hangen'
Cinderella
Geplaatst: 08-01-15 12:46
janneke584 schreef:
Ik ben ook voor Bokt only. Ik ben juist bang dat als de meeste iemand meenemen, dat dan degene die alleen komen en niemand kennen er een beetje 'bij hangen'
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens. Voor mijzelf maakt het niet uit, maar ik hoop gewoon dat het bokt-only principe, bokkers niet weghoudt, die eigenlijk wel graag zouden willen komen, maar niet alleen durven te gaan.
Ik laat het nog even tot het eind van de maand lopen in de hoop op een centralere locatie. Tot die tijd is hier alle ruimte voor ideeën enzo. Ik heb er zin in!
20 - 25 euro is voor mij goed te doen. misschien als mensen iets van spelletjes meeneemt? Dingen die met meerdere kunnen zoals twister etc. Klinkt kinderachtig maar ik weet uit ervaring dat dat veel lol kan opleveren. Oh en weerwolven, lekker om een vuurtje heen!
18+ is goed wat mij betreft en bokt only lijkt mij het leukste, anders krijg je een heel ander effect van een BOKT meeting.
Daar heb je gelijk in, je kan niet met zn 100en in een kring gaan zitten. Maar ben zelf niet zo van de spelletjes zeg maar maar als er mensen zijn die dat graag willen heb ik daar geen problemen mee.
Oh! We kunnen ook kamperen! Mocht de bbq bij ons gehouden worden, wij hebben genoeg wei om tentjes in op te zetten! En een kampvuur is ook geen probleem.