Animo Fotomeeting Zuid Limburg(Valkenburg) Voorjaar 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VivianHesen
Fotograaf

Re: Animo Fotomeeting Zuid Limburg(Valkenburg) Voorjaar 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:49

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:53

maar zolang er geen datum vast staat krijg je natuurlijk wel heel veel opgave van fotografen en modellen, terwijl als je 1/2 data hebt vallen er misschien van zelf al een deel af die deze data niet kunnen?
maakt verder niet uit maar scheelt je misschien wat 'uitzoek' werk :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:56

el1986; absoluut, maar ervaring leert dat een hoop zich ook in een opwelling opgeven en vervolgens het sowieso al "vergeten" of achteraf gezien toch liever naar een meeting dichtbij huis willen oid. Daarbij zitten we nu pas in februari, de weersvooruitzichten op dit moment zijn nog niet zo denderend en het heeft (in mijn ogen) niet echt nut om een datum te prikken die over 6 maanden is bij wijze van, omdat men dan vaak toch wel weer andere plannen maakt tegen die tijd ;)

Vivian; Leuk! Ik heb je erbij genoteerd op m'n klad :j

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:37

Mis in het lijstje nog fotograaf waar ik het over had (Linda) onder voorbehoud van datum voor haar en tijdig doorgeven. Ze komt uit Friesland namelijk, maar is geen onbekende in Limburg(op stal waar Andor staat)
Kan eventueel wel een linkje plaatsen van haar site, maar dat lukt even niet met phone

Mijn model is te bewonderen in profiel, zal nog wat nieuwe foto's plaatsen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:50

Cobelens; ik snap je bericht. Echter is dit topic nog steeds enkel om te peilen of er genoeg animo voor is/was bij de Bokkers voor een fotomeeting in Valkenburg. Klaarblijkelijk is hier dus voor zowel modellen als fotografen genoeg animo voor, dus het hoe & wat in een volgend topic zal nog volgen hierover.

Wel wil ik wel even aangeven dat ik zelf in ieder geval wel de voorkeur heb dat blokkers zich aanmelden. Op zoek naar fotografen/modellen buiten bokt om kan altijd nog wanneer nood aan de man is; maar ook voor de modellen lijkt het me ook erg onhandig communiceren als ze bijvoorbeeld op hun foto's wachten en geen aanspreekpunt hebben als niet alle 'deelnemers' op bokt zitten of via-via-via aangemeld worden, snap je?

Ik heb in 'mijn lijstje' dus enkel de "aanmeldingen" meegenomen die in dit topic zijn geplaatst.

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:13

Begrijp wat je bedoeld. Maar als een datum vast staat kunnen mensen dit ook noteren in hun agenda en zo deze dag vrij houden. Maar ieder doet het op zijn eigen manier. Ik hou gewoon het topic in de gaten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:22

Toevallig heb ik een HM georganiseerd voor April, ofja ben er nog mee bezig. Maar ik heb inderdaad locatie en datumkeuze opgegeven, mensen gePB't en ik heb vandaag al de stemrondes voor de fotografen kunnen openen. Ik gok dat ik volgende week maandag alles af heb en gepland op de details na. En die FM is pas in April.

Het heeft zijn voordelen zover vooruit te plannen. :j

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:23

Op zich begrijp ik het wel, maar is het dan wel goed dat als ze een account aanmaakt(aangezien er ook aanmeldingen zijn via pb zonder 25 berichten)
Bij een eerder meeting was het geen probleem(maar die ging helaas niet door)

Ik hoor het graag en anders kan ze altijd nog mij helpen met pown en foto's maken van de making of :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:25

KimD schreef:
Toevallig heb ik een HM georganiseerd voor April, ofja ben er nog mee bezig. Maar ik heb inderdaad locatie en datumkeuze opgegeven, mensen gePB't en ik heb vandaag al de stemrondes voor de fotografen kunnen openen. Ik gok dat ik volgende week maandag alles af heb en gepland op de details na. En die FM is pas in April.

Het heeft zijn voordelen zover vooruit te plannen. :j

Absoluut :j Het zal niet zo zijn dat de meeting over 3 weken ineens geplanned wordt ofzo hoor :p Maar wat je zegt; met stemrondes e.d. is het al een stuk handiger om het 2 maanden van tevoren al op te zetten allemaal. Hier komen echter geen stemrondes aan te pas, vandaar ;)

cobelens schreef:
Op zich begrijp ik het wel, maar is het dan wel goed dat als ze een account aanmaakt(aangezien er ook aanmeldingen zijn via pb zonder 25 berichten)
Bij een eerder meeting was het geen probleem(maar die ging helaas niet door)

Ik hoor het graag en anders kan ze altijd nog mij helpen met pown en foto's maken van de making of :+

Dat is absoluut geen punt :) Simpelweg omdat dan als modellen vragen/problemen hebben met de foto's of vertraging van de foto's dat ze dan zelf de fotograaf kunnen bereiken ipv dat alles via een doorgeefluik gaat :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:44

Geen stemrondes? Willen jullie alle modellen laten aanrukken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:47

Nee, maar het gaat wel op basis van aanmelding zoals gezegd :j 2 kleine groepen en first come, first serve :)

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:32

Blijkbaar heeft vriendin(linda) mij nog een boktaccount, ze zal superassie een bericht sturen voor aanmelding

LindaColijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 23:50

Hier een fotograve uit het verre Friesland die graag helemaal naar Zuid Limburg zou reizen voor deze fotoshoot! Uiteraard in combinatie met een bezoekje aan mijn beste vriendinnetje uit Valkenburg en haar prachtige pony Sylke. :) Wie weet dat de mooiste foto dan zo inspireert dat ik hem nog vereeuwig in een tekening (http://lindacolijn.wix.com/lindacolijn). ;)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 23:54

Ah toch nog in het topic kunnen reageren :)
Had je pbtje wel gelezen maar nog niks kunnen posten omdat ik net past terug ben van stal.

De andere aanmelding die ik via pb had gekregen was van Geralda1994, zij gaf zich ook (onder voorbehoud net zoals de rest) op als model.

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 23:57

Jaaaa Linda heeft een avondje doorgewerkt op bokt en kan reageren!!!!!!

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 00:55

Gaat deze ook nog door ?

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 08:03

Jazeker. Dat er nog even niks in het topic staat betekend niet dat er ook niks gebeurd.
Ik ben momenteel aan het zoeken naar mooie foto locaties waar ik ook vlakbij een rammel trailers kwijt kan, aangezien veel mensen toch met trailer(en fotografen ook met auto) zullen komen en niet iedereen een paar km wil lopen/rijden van te voren :)
Helaas is dat hier in onze omgeving niet al te makkelijk dus ik zoek nog even verder :')

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:33

Jep, moeilijk hé Tamara!
Daar liep ik nu ook tegenaan toen ik een meeting in Zuid-Limburg wilde organizeren.
Eventueel zou het in 1 van mijn weides wel kunnen, maar dat is kilometers verderop helaas.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:34

Is er geen enkele locatie in Zuid Limburg dan? Je zou toch denken dat er genoeg bos is oid. :=

NRJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:37

Als je me even laat weten waar precies in Valkenburg je wilt shooten? Ik weet wel een aantal plekken, en anders kan ik het even navragen aan de omgevingsexperts :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 12:12

Naoom_ schreef:
Is er geen enkele locatie in Zuid Limburg dan? Je zou toch denken dat er genoeg bos is oid. :=

Nou bos valt vies tegen hier in de omgeving.
En er zijn wel een hoop mooie plekjes maar daar kun je nergens in de buurt n hoop autos en trailers kwijt..

NRJ schreef:
Als je me even laat weten waar precies in Valkenburg je wilt shooten? Ik weet wel een aantal plekken, en anders kan ik het even navragen aan de omgevingsexperts :D

Zo groot is valkenburg niet :')
Maar als je dat zou willen doen, graag!
En dan vooral rekening houdend met de autos en trailers die (liefst gratis natuurlijk..) geparkeerd moeten worden in de buurt van de locatie.

Stallumona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:18

Hallo,

Kasteel Schaloen is een mooie locatie, maar weet niet of je daar makkelijk kunt parkeren en of ze dat goed vinden.....

groetjes,
Angela

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 12:45

Kasteel schaloen is inderdaad heel mooi en heeft ook een hele mooie laan met bomen, op zich kunnen daar wel wat auto's en trailers geparkeerd worden maar met mooi weer staat het daar meestal al vol, zeker in het weekend, dus dat word lastig, aangezien ik er van uit ga dat de meesten mensen de voorkeur geven aan een dag in het weekend ivm werk/school etc..?

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 14:12

Voor mij het liefst in het weekend idd. :) tenzij het in de vakantie valt (zomer).

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 18:20

Vandaag toch tot de conclusie gekomen dat we het beste bij kasteel shaloen kunnen schieten.
Hier is op een paar minuten loopafstand 2 parkeerplaatsen(gratis) beschikbaar en iets verderop nog een hele grote(wel betaald). Gezien ik nu een beeld heb van de locatie(s), ga ik na het weekend contact opnemen met de gemeente.
Zou een beetje banketstaaf zijn als de politie onze shoot komt verpesten omdat het niet mag haha :')