Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sure_lee schreef:Sure_lee schreef:Ageeth en ik doen nog 1 poging om een datum te prikken. Wij hebben onze agenda's even naast elkaar gehouden en wij kunnen:
Zaterdag 14 februari, Ageeth, Shirley, Simone, Bertina
Zondag 15 februari, Ageeth, Shirley, Simone, Bertina ovb werk.
Ah gelukt met laten repareren?
MarlindeRooz schreef:Miekje23 schreef:Ageeth en ik doen nog 1 poging om een datum te prikken. Wij hebben onze agenda's even naast elkaar gehouden en wij kunnen:
Zaterdag 14 februari, Ageeth, Shirley, Simone, Bertina, Miekje23, Lianne (wel savonds he:p)
Zondag 15 februari, Ageeth, Shirley, Simone, Bertina ovb werk, MarlindeRooz, Lianne
Miekje23 schreef:Ageeth en ik doen nog 1 poging om een datum te prikken. Wij hebben onze agenda's even naast elkaar gehouden en wij kunnen:
Zaterdag 14 februari, Ageeth, Shirley, Simone, Miekje23, Lianne (wel savonds he:p)
Zondag 15 februari, Ageeth, Shirley, Simone, Bertina ovb werk, MarlindeRooz, Lianne
Sure_lee schreef:Miekje23 schreef:Ageeth en ik doen nog 1 poging om een datum te prikken. Wij hebben onze agenda's even naast elkaar gehouden en wij kunnen:
Zaterdag 14 februari, Ageeth, Shirley, Simone, , Lianne (wel savonds he:p)
Zondag 15 februari, Ageeth, Shirley, Simone, Bertina ovb werk, MarlindeRooz, Lianne,Miekje23
Even aangepast voor Bertina
En uiteraard zaterdagavond en zondagmiddag!