Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mamamika schreef:Zoals het er nu naar uitziet. Hebben we genoeg paarden. 8 stuks en 6 fotografen.
Ik wil er op de ochtend 4 laten komen en op de middag 4 laten komen.
Het mooiste zou zijn als er nog 2 fotografen bij komen.
Mijn planning is om smorgen een blok van 2 uur te doen, daarna kunnen de fotografen even opwarmen en kunnen er smiddags ook een blok van 2 uur doen. En als we dan 4 paarden hebben is het 1 paard met 2 fotografen en zo wisselen we dat door.
mamamika schreef:@Desi92 er waren al modellen die prive bij mij hadden opgegeven.
In eerste instantie was 4 modellen ook echt de bedoeling maar er kwamen ineens ook meer fotografen vandaar de keuze op deze manier.
Je staat op de reservelijst.
Er is toch een whatts app groep aangemaakt dus voor degene die nog niet zijn toegevoegd maar wel willen. Graag even je nummer per pb sturen dan voeg ik je toe.
mamamika schreef:@Desi92 er waren al modellen die prive bij mij hadden opgegeven.
In eerste instantie was 4 modellen ook echt de bedoeling maar er kwamen ineens ook meer fotografen vandaar de keuze op deze manier.
Je staat op de reservelijst.
Er is toch een whatts app groep aangemaakt dus voor degene die nog niet zijn toegevoegd maar wel willen. Graag even je nummer per pb sturen dan voeg ik je toe.