) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

visje schreef:Een boktmeeting lijkt me super... maar ik weet eigenlijk niet zeker of wij dan wel vakantie hebben. (nog studenten van de KUL aanwezig?) Als ik kom, dan in elk geval met eigen knol. Als de rit niet te vermoeiend is, dan wordt dat Destiny en anders mag Rocky nog eens de beentjes strekken.
Groetjes van de Belgische Bokker met zo ongeveer het grootste aantal berichten! (woohoo!)
(maar ik haal je wel in >;) )
) van 31/01 tot en met 8/02 geloof ik.
Acilon schreef:...(mits vervoer...boktmobiel??maar dan met veilige chauffeur ahum
)
Mag ik er u op wijzen dat de hele rit Gent-Eeklo zonder problemen of zelfs levensbedreigende situaies is verlopen en dat het alleen toen er een bende bakvissen in de auto zat te kwetteren, ik af en toe afgeleid werd... KIJK PAARD PAARD!!!

angelke schreef:En wat gebeurde er toen? Waaah, het stuur! Oeps, ik was aan het autorijden.
(zoiets toch?)
Maareuhm, het was gezellig hoor![]()
vooral als er op de achterbank een zingende rosco zit
oooh maar ann trek het je niet aan
, mijn moeder heeft dat ook vaak
+ je kan niet altijd superoplettend zijn hé, zeker niet met een nest bakvisjes in je mobil zoals je zelfs zo mooi zegt
visje"]
Groetjes van de Belgische Bokker met zo ongeveer het grootste aantal berichten! (woohoo!)
[/quote]
Zal je toch nog even moeten doorbokken hoor![]()
[quote="Anjatjeuh schreef:Ge kunt op Pistache gaan(;))

visje schreef:Hebben de VUB-studentjes dan wel vakantie? Toch ook niet, of wel? En dan nog eens de paasvakantie... en blok?
Wel dezelfde lesvrije week na examens, van 1/2 tot 8/2. (wij kunne nog examen hebben op zaterdag
ma gelukkig is da voor mij ni het geval, kheb 28/1 mijn laatste
)visje"]
[quote="sonjabelgium"][quote="visje schreef:Groetjes van de Belgische Bokker met zo ongeveer het grootste aantal berichten! (woohoo!)