thema fotomeeting Groote Keeten 18 of 19 Oktober

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 13:56

Is het nog door gegaan met dit weer , wat jammer het zou zo mooi weer worden vandaag !

Leo

Re: thema fotomeeting Groote Keeten 18 of 19 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 14:01

We zijn helaas vroegtijdig gestopt, ik wilde mijn camera niet langer blootstellen aan de regen. Echt jammer :\ Ik heb 3 modellen voor de lens gehad, hopelijk zit daar iig iets tussen. :)

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-14 21:39

Wauw zag op Facebook al een paar erg gave foto's voorbij komen ondanks het slechte weer. Wil iedereen bedanken dat ze gewoon alsnog opkwamen dagen in de regen, en het is jammer dat we het moeste af blazen maar het was ook wel heel erg slecht.

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 21:58

Jij bedankt voor het organiseren en de fotografen ook super bedankt dat ze gewoon kwamen!
Heb het heel leuk gehad ondanks dat Gucci stront vervelend was :') maar zie echt al veel mooie plaatjes voorbij komen, geweldig!
De terug weg ging het nog even harder hozen, mijn god haha! Alleen het banketstaaf was dat het einde van de middag wel opeens droog en blauw werd!
Naja we doen het gewoon een keer over :D

Volgens mij zei ik het al tegen Marylon maar het lijkt me ook heel leuk om de shoot in het bos te houden naast camping de Nollen, volgens mij levert dat ook mooie plaatjes op!
Misschien iets van een 'sneeuw' shoot, als dat dan op die bomen blijft liggen is dat echt prachtig :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:01

Inderdaad bedankt Priscilla! Het was erg leuk :j

Ik heb inderdaad van de 4 die ik op de foto heb gezet alvast een voorproefje op Facebook gezet en daar zitten gelukkig hele leuke bij van iedereen heb ik al gezien. Ondanks het weer ben ik dus zelf blij met de resultaten! Ik heb nu nog een fotomeeting waar ik druk mee aan het nabewerken ben en een shoot, zodra die af zijn volgen de rest van deze meet. :)

Het bosje is inderdaad heel erg leuk voor een shoot! Hopelijk goede sneeuw dit jaar :D

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:06

Die 4 foto's sprongen er meteen uit echt leuk!

Maar ehh alleen met die shoot dan sneeuw hoor, voor de rest heb ik liever warm droog weer :P

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-14 22:27

Een sneeuw shoot klinkt erg gaaf zal dan een slee meenemen waar Martje voor kan ;).

Ik heb indd ookal een hoop leuke foto's voorbij zien komen op fb. Mijn vriend vond het ook echt heel erg leuk. hij vond het altijd super saai vroeger om mee te gaan maar nu hij zelf mee mocht doen vond hij het een stuk leuker. Vroeg of hij een vervolg leuk zou vinden en dat vond hij wel een erg goed idee *\o/* .

die hoed :') .... hij wilde als cowboy en wij zouden een hoed meenemen maar dit was de enige die we konden vinden die in de buurt kwam....
Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 07:54

Selfie :))

Ja hoor ik wil ook alleen sneeuw voor een paar shoots, verder mag het van mij weg blijven :')

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-14 11:11

Is er iemand trouwens een zweepje verloren?? wij hebben er namelijk 1tje extra uit de auto gevist ;)

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 13:50

Jaa dat is mijne denk iik, een blauwe?
Miste op de terug weg opeens iets in me hand en bedacht me dat ie nog naast de kruiwagen lag :P

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-14 14:03

AshleyRol schreef:
Jaa dat is mijne denk iik, een blauwe?
Miste op de terug weg opeens iets in me hand en bedacht me dat ie nog naast de kruiwagen lag :P

Ja een blauwe inderdaad dacht al dat die van jou was ;)

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:45

Hee meiden !

22 december
In de vakantie maandag !

Foomeeting bergen oude hof (noord-holland)
We hebben al veel mooie modellen en zoeken nog extra fotografen komen jullie ook ??

word een gezellige meeting
Hopen op droog weer

Gr celine

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:14

Overigens staan mijn foto's van de dag inmiddels op mijn website, onder more --> evenementen. :)

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 15:27

Leo schreef:
Overigens staan mijn foto's van de dag inmiddels op mijn website, onder more --> evenementen. :)

toppie dan hebben alle fotografen de foto's ingeleverd :),