Heeft iedereen al zo'n beetje de "datumprikker" ingevuld? Of missen we er nog veel? Ik moet namelijk alle data werken (vrij vragen was al geen optie meer) dus ik moet sowieso gaan ruilen en de kans dat dat lukt is groter als ik z.s.m. begin
Kan nu ook wel hoor. roffel roffel roffel.... Vrijdag 10 oktober! Dat is nu de datum dat de meeste mensen kunnen. En het zijn inderdaad al een aantal mensen. Leuk. Dus als er nog nieuwe mensen mee willen gaan dan kan dat. Maar de datum is dus vrijdag 10 oktober!!!
Hey, mag ik me ook melden? Ik woon zelf in Almelo dus Zwolle is goed te doen. En heeeel misschien ga ik zelf ook werken in Zwolle, maar dat is nog even afwachten. En ik ben uiteraard gek op Sushi!
Ahhh oke... tja... en dan gaan er zomaar hele gezellige dingen aan je voorbij... Snap het wel hoor. Was ook altijd zo. Maar was er helemaal klaar mee... en dus helemaal into de nieuwe mensen ontmoeten nu!
Ik zal vrijdag 10 oktober in mijn agenda zetten! Ik zou even wat over mezelf vertellen: mijn naam is Renate, ben 26 jaar en heb dit jaar mijn studie Business IT & Management afgerond. Vanaf september heb ik een baan via een detacheringsbureau dus een precieze opdrachtgever heb ik nog niet.
Jeej gezellig! Ik had van de week zo'n zin in sushi. Maar er zit hier gewoon niks in de omgeving waar je dat kan halen... dat is dan weer een nadeel van ' in the middle of nowhere' wonen