Ik hoop dat de koekjes lukken, Ze werken niet mee, anders maak ik alleen cupcakes
Timbers
Geplaatst: 16-08-14 00:29
Veel plezier zondag hopelijk is het droog Enne volgende keer hoop ik wel mee te kunnen!
Jazzit
Geplaatst: 16-08-14 14:01
Jaaaaaaaa, droog... maar als niet, dan heb ik voor de gelegenheid een regenjas gekocht Zojuist een klein proefrondje gedraaid in de tuin: regenjas, bescherming, schoudertas (eten & drinken) en rugquiver. Gaat prima. Daarna nog even de pijlen in de olie gezet, en de pees in de heerlijk geurende wax.
Koekjes bakken gaat 'm niet meer worden. Ik zorg voor worst en kaasblokjes, OK?
Voordat ik verhuisde, zat ik bij de colorguard (een soort majorette, maar dan met grote vlaggen) en ik heb wel eens bij de auto gestaan met mijn vlag, terwijl ik ging boogschieten...
Wat mij betreft prima Elanor! Dan mag ik niet klagen met mijn half uur rijden! Ik woonde vroeger altijd overal veel te ver vandaan (Enschede), maar nu gelukkig iets centraler. Ik heb gisteren nog even mijn boog opgespannen, hij leeft nog
Century
Geplaatst: 17-08-14 16:56
Nou, ik ben alweer terug. Ik vond een hele leuke ervaring, wel flink moeilijk maar ik was niet ontevreden, ook al heb ik weinig raak geschoten. Ik vond het erg knap hoe iedereen het deed. Bedankt voor de lekkere kaas, worst, hamkaasbroodjes, cupcakes en brownie-koekjes en de gezelligheid! En Elanor natuurlijk voor alles regelen, vond dat je het goed georganiseerd had! Voor herhaling vatbaar! Hoop dat jullie nog een leuke middag verder hadden! En ben benieuwd naar de foto's!
Ik vond het ook echt een geweldige dag! Het was enorm gezellig en ik hoop ook zeker dat we dit nog eens gaan doen!
Elanor
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-14 21:11
Bedankt voor de geweldig mooie dag allemaal! Fijn dat iedereen zo gezellig was, ik heb ervan genoten! En volgens mij kan iedereen ook tevreden zijn met de resultaten - geslaagde kennismaking met het 3D schieten! Over een poosje zeker weer voor herhaling vatbaar.
Het was wel vervelend van de materiaalpech met je boog en pijlen Ylvy, hopelijk krijg je in elk geval de stabilisator nog gefixt. En een klein voorschot op je volgende verjaardag met vast een paar nieuwe pijlen.
De stabilisator viel er zomaar af! Heel bizar. Maar Ylvy heeft vervolgens ook zonder stabilisator zo goed staan schieten dat ze met 333 punten de hoogste score van allen heeft gehaald.
Bij het natellen gelukkig geen ' onregelmatigheden' gevonden - echt gewonnen van m'n broertje.
Century
Geplaatst: 17-08-14 22:41
Oeh, dat is wel vervelend! Ik hoop dat het nog te fixen is! Goed gedaan Elanor! En Ylvy natuurlijk
Ylvy
Geplaatst: 17-08-14 22:44
Teleurstellend fleur, jeroen en ik mogen niet aan die wedstrijd meedoen
De stabilisator zit inmiddels weer in elkaar, Hij moet alleen nog een dagje drogen. De pijlen gaan we dinsdag bekijken, welke nog te redden zijn.
Ik lig onder 4 dekens op het moment en heb het nog steeds koud. Volgende keer echt een jas meenemen.
Ben nog steeds verbaasd over mijn resultaat
Timbers
Geplaatst: 17-08-14 22:47
Fijn dat het leuk was Volgende keer hoop ik dat ik wel mee kan!
De 24e ben ik een weekend naar Amsterdam, maar de week daarna schieten we in Gemert wel mee
Oh stik, het is natuurlijk weer alleen voor houtschutters. Niet aan gedacht... Gelukkig zit ' ie weer in elkaar! En hopelijk ben je inmiddels weer een beetje opgewarmd, want het zag er inderdaad knap koud uit zo in t-shirt!
Volgende keer moet je zeker mee Timbers, leuk!
Inmiddels heeft iedereen als het goed is een mailtje met mailadressen voor de verspreiding van de foto's.
Jammer, het Kersentoernooi is toch best wel ver! Ik heb nu zeker de smaak te pakken gekregen!
Jazzit
Geplaatst: 19-08-14 09:00
Hoi allemaal, beetje late reactie, maar... Ik zit vandaag nog steeds met een grijns op mijn gezicht na te genieten van afgelopen zondag Wat een ontzettend leuk parcours, hartstikke gezellige groep en overheerlijke hapjes. Goed georganiseerd!!
Ik heb de smaak te pakken. Regenjas en 3D dobbelsteen liggen in de auto. Vanavond ga ik op het schietveld beginnen met het oefenen van afstanden (en proberen te onthouden wat de bijbehorende gaps zijn). Volgende week vakantie: bij mooi weer rijd ik misschien nog een middagje naar Arnhem.
Binnenkort komen de foto's, moet even uitzoeken wat het handigst is. Misschien gewoon per mail (ik moet ze even wat kleiner maken. 6MB per foto is misschien ietwat overdreven voor de matige kwaliteit / vaardigheden van deze 'fotograaf'