Zoetermeerders gaan lasergamen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 12:16

BlueSun

Re: Zoetermeerders gaan lasergamen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 12:31

Yes top Sebas!
Ik denk persoonlijk dat de laatste optie het leukst is. :D

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:07

Ik ga als we de datum weten even overleggen aangezien we thuis maar weinig geld kunnen besteden dus kan dan pas zeggen of ik mee ga of niet

BlueSun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 13:29

Oke, ik gooi m zo open dan kunnen we allemaal stemmen wanneer.

BlueSun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 13:30

Allemaal je email checken! Via de link kan je aangeven welke datum je kan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:37

Ik kan bijna allemaal, alleen op zaterdag wel s avonds ivm werk! :)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:41

Waarom heel Augustus niet Iza? Want dan is de kans dat we gebruik kunnen maken van de gratis heat actie wel beperkt..

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:43

Zaterdagen heb ik weggekruist, ik weet niet hoe ik met werk zit. Zondagen in september weet ik nog niet zo goed van tevoren :P Heb ze maar beschikbaar gezet.

BlueSun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 13:44

Ik kan zelf niet in Augustus :P
Ik kan het wel openzetten, maar dan kan ik sowiesow niet mee...

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:45

Oke, duidelijk. Geen probleem. :)
Maar dan moet je er op rekenen dat als het niet in Juli kan. We de dubbele prijs moeten betalen voor het karten.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:47

de meeste zijn voor mij vraagtekens
ik weet niet of we er geld voor hebben op dat moment

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:48

Heb het ingevuld +:)+ Maar niet teveel van mij uitgaan hoor, durf niet te beloven dat ik überhaupt in die veredelde botsautootjes durf :o

BlueSun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 13:49

Toppie!

Sebas je bedoeld die van de 2de heat gratis bij karten. Want die andere 2 gelden op zondag altijd :)

Haha, dat is lachen toch Jay! Gewoon doen ;)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:51

karten is echt super gaaf is alleen lang geleden dat ik dat gedaan heb
lasergamen heb ik nog nooit gedaan

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 13:59

Ja die van de 2e heat gratis inderdaad. En ik weet niet of Zondag (avond na 17:00) zo handig is voor de meesten. ;)

BlueSun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 14:01

Dat is waar. Als we de datum weten ga ik ff kijken wat het handigst is. Want stel het wordt zaterdag wordt dat m toch niet :)

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 14:37

Is het wel handig om nu al een meeting te organiseren voor de maand september/oktober..Meestal vergeten mensen dat weer en hebben ze andere plannen waardoor de meeting alsnog niet door kan gaan.

Maarja ik heb de datumprikker ingevuld :j

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 14:41

Hmm, het probleem is altijd (eigen ervaring met vorige meetings):
Ben je vroeg met het organiseren, dan zeggen mensen toe en noteren ze het niet in de agenda, waardoor ze uiteindelijk niet kunnen.
Ben je wat later, hebben ze al iets gepland en/of geen geld en gaan ze ook niet mee.

Wmb dus op tijd plannen en in de agenda noteren. Hebben mensen de tijd om het vrij te houden en/of geld bijeen te sprokkelen.

En ik kan echt boos worden als mensen een meeting "vergeten".. je schrijft je toch ergens voor in wat je leuk vind. Dan mag je ook wel verwachten dat je enige verantwoordelijkheid neemt door het te noteren en vrij te houden. Ernstige dingen zoals begravenissen ed die plan je niet, maar verder is er geen reden om uiteindelijk af te zeggen. Schrijf je dan niet in....

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:08

Ik vind het dubbel Sebas. Het kan zijn dat ik nu wel het geld voor een meeting heb, maar als mijn dieren in de tussentijd ineens dure medicatie nodig hebben (en dat heb ik met al mijn oudjes regelmatig) ligt mijn prioriteit daarbij en niet bij een meeting. Hoe gezellig dan ook.

BlueSun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 15:47

Nee, snap ik.
Wat ik denk dat het beste is (maar ik regel zoiets voor het eerst, dus Sebas top dat je meedenkt +:)+ )

Is dat we nu datum plannen, en bedenken wat we willen. En dat iedereen die datum ook Echt vrij houd. Maar dat we pas reserveren als het wat dichterbij is.

Ik snap dat als er qua kosten iets niet kan. (zelfde probleem heb ik bij de bbq) Maar niet van oeps ben het vergeten. Dat zou ik echt l*llig vinden :o

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:33

Ik wil wel graag mee, maar ik kan de hele zomer niet. Pas vanaf half september.
Is het dan handig om me op de lijst te zetten of kan ik beter de datum even afwachten?

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:01

Anina, je kunt altijd op de lijst komen en dan zien we vanzelf of je ook kunt mbv de datum prikker.

Eva, dat zijn dus bepaalde uitzonderingen zoals bijv. een begravenis wat ik al aanhaalde. Maar ik het het in het verleden gezien dat mensen zich 3 maanden van tevoren inschreven, en dan afzegde met de mededeling: O, is dat op .. datum, dan kan ik niet. Terwijl ze eerder wel aangaven te kunnen en niets in de agenda te hebben. Of dat ze zeiden dat ze er geen geld voor hadden, terwijl ze zich wel inschreven.

M.a.w. er kan altijd iets gebeuren. Maar onverantwoordelijk gedrag vind ik geen goede reden om af te zeggen.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:05

Dat heb ik met een meeting gehad die ik georganiseerd had... Meisje had zich opgegeven als fotograaf.. Wij maar wachten, maar ze kwam maar niet. Had ook mijn telefoon nummer doorgegeven voor t geval iemand wat later was ivm file ofzo.. Datum was al lang van te voren bekend, en achteraf kreeg ik een pb dat ze dacht dat t de week erop was.. Laat je dan wat meer horen in t topic of houd goed bij wanneer, hoe en wat.. (En daar dan bij zeggen dat ik geen pb meer gestuurd had, terwijl het heel vaak in t topic gezegd was)

Snap dat er op t laatste moment wat kan zijn waardoor je niet kan komen, maar laat dat dan wel een goede reden zijn.. De verjaardag van je oma weet je op tijd neem ik aan :+ maar wat Eef noemt vind ik ook een prima reden..

Iza, ik zou gewoon optijd een datum vast zetten, en optijd reserveren. Iemand minder door weet ik veel wat voor reden is geen probleem, en zo zorg je dat anderen er echt rekening mee houden dat we weer wat gaan doen. En over t algemeen houden we ons allemaal wel netjes aan de afspraken, wbt zeggen dat we komen en ook echt komen. Dus denk dat dat wel goed komt. Nieuwe aanmeldingen op t moment dat we al gereserveerd hebben? Prima, maar dan houd dat voor deze meeting op en gaan ze de volgende keer mee. Tenzij er iemand afvalt en deze persoon alsnog mee kan.

Niet te moeilijk gaan doen. Gewoon simpel, datum prikken en reserveren. :j

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:28

Ik heb hem ook ingevuld, zondagen zijn bij mij nog even een vraagteken omdat ik nog niet weet of ik dan moet werken maar als we het goed op tijd weten (waar ik wel vanuit ga) dan kan ik vrij nemen

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:34

Bij mij is de kans ook groot dat ik op zondag moet werken, dan begin ik om 2 of om 4 uur