Centraal, denk ik aan ergens in provincie Utrecht. Midden in Nederland:). Maar kan me voorstellen dat dat voor andere weer ver rijden is. Ik vind het overigens niet erg om een stukje te rijden. En ik heb een oom in Nijmegem, zoek ik die ook gelijk op!
Ik dacht zelf ook meer aan Utrecht of iets in die richting. Duitsland en Drenthe zijn vanuit Den Haag toch best een eindje. En al helemaal zonder auto. Studenten OV is ook op stop in de zomer dus ik moet wel een klein beetje op de centjes letten..
Het klimbos is mijn vriend al eens geweest, is erg leuk. Ik heb zelf alleen beetje hoogtevrees hihi. Weet dus niet of dit dus echt wat voor mij is
De tapasmaken lijkt me wel super leuk! Lijkt me slim dat er keer datum word geprikt, voordat we straks alleen een plek hebben, maar dan nog geen datum wanneer we bijna allemaal kunnen.
Mij lijkt die tapas maken daar erg leuk. En kunnen altijd nog even stuk wandelen ofzo op de veluwe.
Tapas maken klinkt leuk idd. Maar ik lees onderaan minimale kosten 500 euro exclusief btw. En met een prijs van 25 euro per persoon moeten we dys minimaal met 20 personen zijn...
En zo lees ik verschillende bedragen bij de uitjes op die pagina...
We kunnen bijvoorbeeld ook kijken naar een fietstocht, wandeltocht of iets anders actiefs. Of naar tapas maken ergens anders waar je dus met een kleiner groepje terecht kan.
Beweging lijkt mij zelf erg leuk omdat bewegen gezond is en als je iets kiest wat niet te zwaar is (dus helaas geen rondje obstakels met knappe mannen in uniform op de stormbaan) dan is het voor iedereen geschikt.
Je zou bijvoorbeeld ook zelf een wandeltocht uit kunnen zetten. Iedereen neemt hapjes mee en drinken wat picknickkleden en gaan met die banaan.
Ik schakel even over naar de laptop. Want mobiel gaat het zoeken wat lastg
Time2Tri
Geplaatst: 03-08-14 13:26
Ha ha ..ik heb ook hoogte vrees hoor ...Firefly ...
Het is best lastig allemaal , veel workshops zijn voor grote groepen .
Qua datum kan ik eigenlijk in het weekend altijd ..kan me makkelijk schikken naar de rest . Ben alleen op vakantie van 4 t/m 14 september .