Schimmelpaardjes gaat meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schimmelpaardjes gaat meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:41

Ik zou nogsteeds willen ja! Maar nu ik lees dat er veel vliegers zijn en het druk is weet ik niet of het een goed idee is voor mijn paard

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:56

Ik zou ook nog graag willen maar mijn paard heeft jammer genoeg vorige maand een maanblindheid aanval gehad (hopelijk voor het eerst). Ben daar nu dus erg mee bezig en we mogen niet in fel licht rijden. Afgelopen vrijdag wou de dierenarts kijken of we hem naar Utrecht of Duitsland kunnen brengen voor een implantaat of operatie want dat heeft ie waarschijnlijk nodig om te kunnen blijven zien.

Mag nog wel rijden en laat het dus nog even weten hoe het allemaal loopt, maar op dit moment word het hem voor mij waarschijnlijk jammer genoeg niet.

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 09:22

Ik denk dat ik helaas niet meekan.
18 oktober is SGW Diepenheim en 19 oktober hebben ze cross op stal en ik denk dat ik daar nog wel moet helpen. Mijn broer doet daar ook aan mee.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 17:46

Wat vervelend Cabelz, beterschap, hopelijk loopt het allemaal goed af!

Ik ben er nog steeds voor in en zal deze week even met de eigenaar van paardlief overleggen :)

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 07:33

Anoniem schreef:
Ik zou nogsteeds willen ja! Maar nu ik lees dat er veel vliegers zijn en het druk is weet ik niet of het een goed idee is voor mijn paard

De vliegers en mensen hoeven er niet te zijn, maar de kans dat ze er zijn is groot. Vooral bij mooi weer.

Ik ging donderdagochtend rijden en toen was er eerst niemand. Maar toen ik paardlief net had in geladen kwamen er twee vliegeraars. Daar had ik zelf ook eerst geen rekening mee gehouden, zeker niet op een donderdagochtend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:15

Logisch, als jij niks gezegt had had ik er nooit bij nagedacht...
Ik denk er nog even over na! Op t moment gaat het rijden samen niet zo lekker, mar dan is zo'n ritje misschien wel goed...

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 17:33

Citaat:
Wie willen er meeten? 19 oktober 2014 Ginkelse hei Ede
- AmberB_ - met Paard - Gaat mee
-Rena100 - met Paard (en eventueel camera)
-evanrenssen - met paard (en evt camera maar die heb ik pas dus nog veel oefenen! )
- Cabelz - met paard - waarschijnlijk niet
- Saar88 - met paard en camera of alleen met camera
- Doubtless - met paard
- _Dreamer - met paard - misschien
- Arthis - met paard
- xChoco - met paard
- original_ met paard
- RivellaLight - met paard
- Marijkiiii - waarschijnlijk niet
- Aloisia
- jameyskatje

In verband met mijn eigen planning wil ik eigen voor het begin van de maand kijken of er voldoende animo is o het door te laten gaan. :) Dus graag voor die tijd iets laten weten of je wel of niet mee gaat. Een misschien/weet nog niet/waarschijnlijk tel ik mee als een "niet mee", omdat de kans er is dat je niet mee gaat.

Arthis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 18:57

Als er erg veel vliegers zijn weet ik ook niet of het verstandig is voor mijn paard om te gaan. Hij is wel cool in het hoofd maar wel heel te druk/heet. Dus durf dan niet het risico te nemen.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 23:14

Wat jammer dat ik geen schimmel heb |(
Kan ik haar niet wit schilderen of zou jullie dat opvallen :+

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 23:21

wellicht voor de mensen die het leuk vinden uit het oosten of een stukje rijden niet erg vinden ...
ik sta gestald op de sallandse heuvelrug ( holten).. en ben altijd in voor een ritje:)

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 13:54

Haha, dan heb ik misschien wel interesse :)

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 19:32

Ik weet trouwens ook zelf niet hoe mijn paard op vliegers reageert. Ik ben ze nog niet eerder tegen gekomen en donderdag stond ze al op de trailer. Ze is geen held, dus zal de vliegers waarschijnlijk heel spannend vinden. De vliegers zijn wel al gelijk bij de parkeerplaats, dus dat is wel een nadeel. En wat doen we als we aankomen en de parkeerplek vol staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 20:57

misschien even kijken of er een eventuele 2e optie is voor parkeren?

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 16:45

Even een update van mijn kant. Wij gaan donderdag met Don naar Duitsland toe waar ze gaan kijken of hij geopereerd kan worden. Als hij geopereerd kan worden blijft hij daar minimaal een week blijven staan en mag ik een tijdje niet rijden. Ik ga er gewoon vanuit dat ze hem kunnen en willen opereren (positief blijven denken hé :) ) en dan is het van mijn kant dus te kort dag om met hem mee te kunnen.
Heb er nog even over nagedacht om met Amaryllis te komen maar dat word hem jammer genoeg ook niet. Vooral omdat ik haar nu net weer aan het oppakken ben en ze al meer dan een half jaar stilstaat vind ik het nog niet verantwoord om een langere rit met haar te maken (ook omdat ik dan meer dan een uur zou moeten reizen met de trailer).

Ik meld mijzelf jammer genoeg hierbij dus af omdat het gewoon in mijn ogen geen goed idee is om met een van de twee te komen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 16:51

Vliegers maken me weinig uit, maar lijkt me wel handig als we genoeg parkeerplek hebben :)

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 15:20

Wegens te weinig activiteit en animo in het topuc en toch het risico dat op een mooie dag er niet voldoende parkeer plek is, besluit ik de meeting helaas toch niet door te laten gaan.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:58

Ik denk inderdaad dat het beter is om het misschien uit te stellen. Jammer, want ik had het erg leuk gevonden!