Als ik het voor Zaterdag niet weet, valt voor mij 7 Juni af... Moet 2 weken van te voren vrij vragen, of vragen of ik vroeger klaar kan zijn.. Dacht je aan avond Jay, of overdag?
7 juni kan ik savonds wel! In ieder geval na 5 uur want moet tot 5 uur werken!
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-14 13:38
Zo te zien komt 7 juni voor de meeste het best uit, dus laten we daar voor kiezen. Dan kunnen de mensen die vrij moeten vragen dit ook tijdig regelen
Bowlen kost €25,50 per uur per baan. Als we ervan uitgaan dat we met 10 mensen 2 uur bowlen op 2 verschillende banen, kost dit per persoon dus €11. Excl. eventuele hapjes en drankjes. Maar goed, de uiteindelijke prijs is natuurlijk afhankelijk van hoeveel mensen er echt mee gaan.
Het lijkt me wel gezellig om ook nog even ergens wat te eten/drinken. Wat is voor jullie de beste optie?
Optie 1: Eerst samen eten en dan gaan bowlen. Bij de bowlingbaan is ook een restaurant, dat is qua locatie het meest praktisch als we willen eten. Hier (http://www.bowlingwesterpark.nl/images/ ... 202014.pdf) kun je de menukaart met de prijzen bekijken.
Optie 2: Eerst gaan bowlen en achteraf ergens iets drinken.
Ik vind beide opties prima. Als we achteraf wat gaan drinken, kunnen we dat altijd in de stad doen en kunnen mensen die geen vervoer hebben wel meerijden.
Ik ga een formulier inleveren of ik tot 5 uur kan werken. Maakt mij niets uit, als we sws rond half 7/ 7 uur wat gaan doen (dan heb ik even de tijd me om te kleden enzo, en eventueel even wat te eten)