Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jespri schreef:Dankjewel.Ik had verwacht dat m'n buik wat minder in de weg zou zitten.
De week van 12/13 juni zal ik al 33 weken zijn en denk niet dat ik dan meer onderste boven kan liggen voor de perfecte foto of pose haha.
Leuk dat ik wel welkom ben.
Tenshi schreef:Laten we het topic een beetje leven inblazen.Na overleg met StillAngel ga ik ook wat doen in de organisatie.. echter ben ik de laatste weken ook even megadruk geweest.
![]()
Wat we tot nu toe aan deelnemers hebben:
Fotografen
1. Stillangel
2. Kkkaren - Karen www.karenfotografie.nl
3. Bagheera_206
4. Tenshi - Josje - Flickr
5. valiantS - Facebook
6. JAZZ4ff - Frans - Flickr
7. S_en_Z - Samantha - Website / Facebook
Modellen
1. Dinniej
2. Mingming
3. Marlinda
4. Nouksjens
5. Zusje Nouksjens
6. Tinkermuts
(Courses, ik heb jou niet op de lijst gezet omdat het voor mij niet duidelijk is of je echt interesse hebt en of je zou willen komen als model of fotograaf?)
Zouden de fotografen deze lijst willen aanvullen met naam + link naar een website/portfolio, en de modellen met naam + 2 foto's van zichzelf?
Naam gezien de Doodle datumprikker, weten we wie wie is. Wat mij betreft dus niet verplicht, als maar duidelijk is wie je bent.![]()
Wat mij betreft zijn modellen nog steeds van harte welkom om zich aan te melden, het is fijn voor de fotografen als er gestemd kan worden.
Fotogafen kunnen zich ook nog steeds aanmelden maar komen dan op de reservelijst.
Wat de datum betreft, dat is ook aan StillAngel, maar het lijkt erop dat de meeste mensen kunnen op 12 en 13 juli.