Ik heb al wel paarden gehuurd bij het fjordenpaard, maar dat was niet zo mijn ding. Rijmaaran ben ik wel van, is onder begeleiding op vooral fjorden

Ik ben niet echt van het stappen, geef mij maar een film!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine_R schreef:Sorry, even offtopic, maar waarom beviel het niet bij het Fjordenpaard? (Mag ook via PB)
Ik wilde daar namelijk binnenkort ook eens een buitenrit doen.
Destination schreef:Martine_R schreef:Sorry, even offtopic, maar waarom beviel het niet bij het Fjordenpaard? (Mag ook via PB)
Ik wilde daar namelijk binnenkort ook eens een buitenrit doen.
Ik weet niet, het stond me op de een of andere manier niet echt aan
Wel fijn dat ze met z'n allen in een grote wei lopen, maar die halster-hoofdstellen waren het niet voor mij. Ik had 1x toen ik terug kwam dat mijn pony met het hoofd schudde terwijl ik haar vast had en toen brak er een teugel doormidden.
WinSel schreef:Even kijken wie zn huis beschikbaar wil stellen haha en met hoeveel we dan zijn, moet geen giga groep worden danMaar dat lijkt me wel een erg leuk idee ! Ik hou ook wel van bakken enz. Als iedereen iets lekkers maakt en mee neemt is het voor iedereen goedkoop en toch een leuke gezellige dag
Kun je elkaar ook goed leren kennen omdat je veel kan kletsen ( Laat ik daar nou niet geen held in zijn haha )
Destination schreef:WinSel schreef:Even kijken wie zn huis beschikbaar wil stellen haha en met hoeveel we dan zijn, moet geen giga groep worden danMaar dat lijkt me wel een erg leuk idee ! Ik hou ook wel van bakken enz. Als iedereen iets lekkers maakt en mee neemt is het voor iedereen goedkoop en toch een leuke gezellige dag
Kun je elkaar ook goed leren kennen omdat je veel kan kletsen ( Laat ik daar nou niet geen held in zijn haha )
Ik ben ook niet zo superspontaan
Qua picknicken bij mooi weer is het noorderplantsoen wel leuk denk ik!
Welke kant op met de trein Banjer?