pmarena schreef:Ik denk dat het vooral leuk is om er een leuk dagje van te maken, en om te laten zien dat combinaties bitloos of zelfs helemaal zonder iets om het hoofd, ook gewoon controle kunnen hebben
Dat is dan ook de reden dat ik mee wil doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy1987 schreef:Ik heb het andere topic gevolgd, niet gereageerd omdat het te snel gaat voor mijn werkend leven![]()
Maar ik zou als het ergens in de betuwe is en op een datum die handig is, mee kunnen doen.
Zal ik begin maken aan het lijstje dan? (mocht ik mee mogen doen van jullie)
Citaat:naam...............................................naam paard...................................tuigage ja/nee
1 Wendy - Shanti - Tuigage ja (hoofdstel/zadel)
2 Sees - Karel - bitloos (wil ook best met neckrope proberen naderhand)
3
4
5
6
7
8
miss_lizje schreef:Maar wat zou je hier willen ‘testen’ dan? Tenzij je een westernpaard hebt zie ik een ‘dressuur’ ruiter nu nog niet zo snel het zo snel mogelijk laten stoppen toevoegen aan hun activiteiten.Misschien een leuk onderdeel om toe te voegen:
Een paard zo hard mogelijk laten galopperen en dan tussen 2 pionen tot stilstand brengen. Waarbij pas vanaf pion 1 het paard teruggereden mag worden en moet stilstaan voordat hij pion 2 heeft bereikt (afstand tussen de pionnen kan je dan ook nog variëren).j
Sammie schreef:miss_lizje schreef:Maar wat zou je hier willen ‘testen’ dan? Tenzij je een westernpaard hebt zie ik een ‘dressuur’ ruiter nu nog niet zo snel het zo snel mogelijk laten stoppen toevoegen aan hun activiteiten.Misschien een leuk onderdeel om toe te voegen:
Een paard zo hard mogelijk laten galopperen en dan tussen 2 pionen tot stilstand brengen. Waarbij pas vanaf pion 1 het paard teruggereden mag worden en moet stilstaan voordat hij pion 2 heeft bereikt (afstand tussen de pionnen kan je dan ook nog variëren).j
Wranglerbutt schreef:Het oorspronkelijke uitgangspunt was toch of veilig buiten kan rijden met of zonder hoofdstel? Lijkt me in dat kader dus wel een geschikte oefening
Gypsy schreef:Heb je je E bij B?Hhhhm ik zou zeker willen komen, liefst met paard, is er echt niemand die me tegen vergoeding op zou kunnen halen? Ik kom uit zeeland.