Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cindeeh schreef:Hier ben ik het volledig mee eens en sluit ik me bij aan.Weetje. Niets is goed. Jullie zeuren allemaal om geld. Maar toen het nog dorines topic was. Was er niks aan de hand. Maar nu loopt iedereen te mierenneuken.
Dus jullie mogen het zelf organiseren.
Ik stop ermee.
Ik organiseer zelf wel wat met n clubje mensen die wel bereid zijn om gezellig in n huisje te zitten en niet lopen mierenneuken op alles wat wij hebben geregeld enzo.
Cindeeh schreef:Weetje. Niets is goed. Jullie zeuren allemaal om geld. Maar toen het nog dorines topic was. Was er niks aan de hand. Maar nu loopt iedereen te mierenneuken.
Ik stop ermee.
Ik organiseer zelf wel wat met n clubje mensen die wel bereid zijn om gezellig in n huisje te zitten en niet lopen mierenneuken op alles wat wij hebben geregeld enzo.
BarryPlopper schreef:Cindeeh schreef:Weetje. Niets is goed. Jullie zeuren allemaal om geld. Maar toen het nog dorines topic was. Was er niks aan de hand. Maar nu loopt iedereen te mierenneuken.
Ik stop ermee.
als het door mijn reactie komt was het niet zo bedoeld
Ik vind het wel goed maar wacht gewoon even met mijn definitieve antwoord
Als het niet naar mij bedoeld was. +1
Seb8iaan schreef:Ik geef je groot gelijk Cin
Lolacabana schreef:Seb8iaan schreef:Ik geef je groot gelijk Cin
Jij reageert nergens en dan kom je hier binnenvallen om toch nog even een kant te kiezen?
En Cin en Jas, jullie geven mij het gevoel dat ik aangevallen word op wat ik zeg. Ik bedoelde gewoon of we konden kijken om de kosten te drukken, maar dan worden jullie boos en daarna niks meer in dit topic.