Tatyana, sorry, ik had een tikfoutje in je mail adres... Als het goed is heb je nu wel mail! Heeft verder iedereen wel de mail gehad (van degene die m nog niet ingevuld hebben?
Dames, ik heb de datum prikker even bekeken. Op dit moment zijn er twee data waarop 2 mensen niet kunnen, 1 liever niet en 1 weet t niet. Dat zijn 17 en 24 mei. De rest kunnen 3 of meer mensen niet.. Wat gaan we doen, één van deze data of gokken we op juni? Voor mij vallen in juni al 3 weekenden af...
Ik moet mei overleggen met vriendlief, maar weet dat we in juni al weekenden druk zijn... Dus wat mij betreft plannen we in mei (ik denk ik het liefst de 17de).
Viva had de planner nog niet ingevuld, wat mij betreft gaan we voor de 17e plannen... zal ikanders de datumprikker ook even gebruiken om dat voorstel te doen? Want hier heeft nog niet iedereen gereageerd wel of niet eens te zijn met de 17e
Ja is nog niet 100% heb nog niks getekend maar idd niet handig voor de meeting..
JustMe8484
Geplaatst: 24-04-14 13:22
Haha, ik wilde idd in de mail ook gaan vragen of je dat nog steeds wilde Thinka. Moet je dan ook echt alle zaterdagen werken? Wel fijn dat je wat hebt, wat ga je doen als ik vragen mag (als je dat al hier kwijt wil?)
Ik heb nog even gegeken naar de overige data qua aantal mensen. Met thinka meegerekend zijn er drie mensen die de 17e niet kunnen. Op de 20e zijn er ook maar drie mensen die niet kunnen (tenzij je dan ook zou moeten werken thinka?) dus wat mij betreft zou de 20e ook nog een optie zijn... Misschien is het handig als iedereen hier even voorkeur aangeeft voor 17 of 20? Wanneer het de 17e wordt vind ik het ook nog steeds geen probleem het hier te doen alleen weet ik niet of er dan meer mensen zijn die niet komen omdat t te ver wordt? Mijn voorstel is dat we t weekend een definitieve beslissing nemen qua datum...
Dan is het misschien slim om, om maar gewoon knopen door te hakken, voor de 20e te gaan. Aangezien iedereen Ermelo volgens mij te doen vond en we anders misschien weer met locatie probleem zitten. Ik al dit via de datumprikker ook even melden!
Ok, dan houdt t voor mij helaas op. Moet vanaf 5 mei doordeweeks alle dagen werken. Dan wens ik jullie veel plezier en verwacht ik natuurlijk wel leuke foto's!