Ik heb even gegoogled maar een goedkoop hostel in de buurt zie ik niet... Sowieso geen hotels echt in de buurt, ja, op 3 km. Maar dan moet je ook wel weer vervoer hebben naar Lathum toe.
Ik heb er zin in Wel lastig met wat ik aan moet en alles Denk dat ik een t-shirt, vestje en spijkerjasje aan doe. Kunnen we dan wel in een kluisje stoppen toch?
Lrtj, jij nog tips met wat handig is om mee te nemen? Voor mij de eerste keer dat ik naar een festival ga.
ik ga meeee! kleren crisis!!! wie nog meer? Kunnen buiktopjes of is dat te koud?
pressent
Geplaatst: 22-06-14 21:40
Was een heel gaaf festival! Wij hebben ons prima vermaakt de hele dag! Goede muziek, relaxte sfeer en een super locatie
xNicolx
Geplaatst: 23-06-14 08:23
Inderdaad. Super tof feest. Fijn opgezet, lekker weertje erbij! 1 klein minpuntje: in de raw tent was het ziekelijk heet en daar draaide wel de beste muziek...ze hadden die andere zijkant ook open moeten maken ofzo. Maar ik heb me zeeeer goed vermaakt weer!
xNicolx
Geplaatst: 22-06-15 10:02
Halloo!
Ik ga weer dit jaar! Wie zijn er nog meer bij?
Vraagje, iemand ervaring met die pendelbussen. Hoe lang moet je wachten vanuit het station voordat die vertrekken?
Ik ga ook weer dit jaar! Geen ervaring met de pendelbussen van Dreamfields, maar de keren dat ik pendelbussen met andere feesten mee heb gemaakt zijn ze drama.
Ik zit ook nog te kijken hoe ik dat moet doen qua vervoer!