Hhilde schreef:Als jullie nou op een zaterdag komen of in een vakantie, dan zie ik jullie ook, ik werk daar kun je ons wel een rondleiding achter de schermen geven
Ik woon niet zo hoog in Brabant geloof dat Moergestel veel meer naar onder ligt Ohhh wat leuk Hilde, daar werken!!!
Ja die pijlen konden ze niet zo goed mikken Lys.... Nijkerkerveen ligt namelijk ook meer tegen de grens van Utrecht aan
Happy16 schreef:Hhilde schreef:Als jullie nou op een zaterdag komen of in een vakantie, dan zie ik jullie ook, ik werk daar kun je ons wel een rondleiding achter de schermen geven Ja, vindt m'n bazin vast leuk
Detroit schreef:Ja die pijlen konden ze niet zo goed mikken Lys.... Nijkerkerveen ligt namelijk ook meer tegen de grens van Utrecht aan Dacht al, wat woon ik ineens dicht bij Sam?
Joooo ik meld me. Haha Nijkerk ligt idd echt niet zo dicht bij flevoland Ik ga eens even het lijstje opzoeken
Citaat:Boktnaam: Echte naam: Periode: Giolli, Bernadet, Meivakantie.Murthul, Myrthe, altijd!Detroit, Arianne, MeivakantieMarjoow, Marjolijn, MeivakantieEn ik woon in Leusden
Iloveiswan schreef:Wil ook wel mee als ik mee zou mogen? zou dan mooi met chi kunnen reizen. Jaaaa! Kimberly gaat mee!! Nu maar hopen dat ik ook mag