Nee sorry GQMMS het is een besloten meeting. Je zou Wendy (Lipydo) even kunnen pben dat mocht er iemand uitvallen wij je kunnen benaderen, maar in principe zijn wij voorzien.
GQMMS
Geplaatst: 14-03-14 17:59
Jespri schreef:
Nee sorry GQMMS het is een besloten meeting. Je zou Wendy (Lipydo) even kunnen pben dat mocht er iemand uitvallen wij je kunnen benaderen, maar in principe zijn wij voorzien.
Daar had ik helemaal overheen gelezen! Dan wens ik jullie erg veel plezier, t is een gaaf thema!
Radio Kootwijk. Geen idee wat de mogelijkheden zijn verder hoor, maar de omgeving is al heel gaaf
Jespri
Geplaatst: 18-03-14 16:04
Gaaf Wendy! Een idee om alvast een datumprikker in te gaan vullen? Zo hebben we vast een datum wat het misschien ook makkelijker maakt voor de locatie i.v.m plannen/huren etc.
Aangemaakt! Iris, Amy en Steffie hebben als het goed is een e-mail (van hun had ik het e-mail adres). De andere kunnen zich melden via deze link
Ben ingelogd maar kan hem niet invullen. ?
Leuke ideeën en locatie.
Niobe
Geplaatst: 18-03-14 17:55
[quote="Jespri"] Aangemaakt! Iris, Amy en Steffie hebben als het goed is een e-mail (van hun had ik het e-mail adres). De andere kunnen zich melden via deze link Je hebt de link van de organisator gelinkt hier, dus als ik er op klik, kan ik jouw beschikbaarheid aanpassen
Jespri
Geplaatst: 18-03-14 18:52
Huh das raar Lonneke er staat:
Citaat:
Werkt de link niet? Kopieer dan het onderstaande adres naar uw browser.
En dat is van een mailtje die ik kreeg over dat Iris hem ingevuld had. Heb gevraagd of een mod hem wil verwijderen.
Jiska en Lonneke kunnen jullie mij ander je e-mail pben (de rest ook graag die nog geen datumprikker mail heeft ontvangen)? Dan stuur ik een mailtje.