Fijn voor de mededeling xTammyy. Ik weet dat Fading de beheerder heeft gemaild, waarom? Tsja misschien om de lol voor iedereen te verpesten?
Ga nu maar gewoon weg hier, want jullie reacties slaan nergens op. TS: Het is dus niet echt positief dat zij hebben gemaild. Lekker zelf aan de gang gaan en die anderen laten l*llen.
[edit]Erg stoer van Fading om een bericht te posten en die vervolgens te verwijderen. Ik hoop dat het gezeur hiermee klaar is? Ik zal de TS helpen met de organisatie van deze meeting. Komt heus goed allemaal.
Laatst bijgewerkt door Marjo op 27-02-14 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Het feit dat jij zo reageert zegt voor mij genoeg. En ik wil jullie meeting niet verpesten, ik maak me alleen zorgen over surae omdat ik weet hoe kwetsbaar de natuur daar is en veel mensen dat helaas niet inzien
Tezzy
Geplaatst: 27-02-14 20:42
Ik hoop dat er toch door gezet wordt met de organisatie, desnoods een kleine meeting Heb me in elk geval per pb aangemeld bij de ts.
M'n paps woont tegenwoordig in Dorst en zou graag die omgeving eens op de foto willen zetten
Heb nu 7 fotgrafen en 1 model, ben de pb's nog even door zoeken!
Nuvel
Geplaatst: 01-03-14 18:56
Kan ik me nog aanmelden samen met stralina@bokt die vandaag is vertrokken op vakantie. Zij heeft een b welsh heel erg mooi koppetje erop en ik heb een driekleurige a pony met lange manen (beetje apart met aparte ogen) Zal straks een fotootje plaatsen.
Das floortje, heb even geen betere foto ga nog opzoek maar heb der pas vanaf begin zomer dus nog niet zoveel goeds aanwezig. Is braaf maar wel jong en jolig en kan goed sjouwen, loopt normaal voor de kar maar zou er evt met western hoofdstel of touwhalstertje mee willen nemen.
Daisy afgelopen de zomer, is stekelvos en heeft een apart kleurtje manen. Kan flemen op commando en is er echt goed in ook goed onder het zadel dressuurmatig en in het bos maar geen ruitertje van haar formaat moest iemand een leuk kleiner kindje weten. Mag altijd!