Ik zal eens beginnen Ik ben Chantal, 18 en woon dus in Drachten. Studeer hbo bouwkunde in Leeuwarden. Sinds begin dit jaar een erg leuk bijrijdpaard, een tinker van 5. Daarnaast heb ik nog mijn mensenvriendje
Ik ben Andrea, 21 jaar en ik woon in Harlingen. Momenteel werkloos en heb een bijstanduitkering. Geen verzorg of eigen paard. En geen mensenvriendje
Sharissael
Geplaatst: 14-02-14 12:13
He wat een leuk topic! Ik ben Sharissa, 18 jaar en ik woon in Appelscha Ik ben nu eerste jaar studente maatschappelijkwerk en dienstverlening in Leeuwarden Ik heb 2 paarden en mijn mensenvriendje
Laatst bijgewerkt door Sharissael op 14-02-14 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Toffeltje
Geplaatst: 14-02-14 12:14
Ik ben Jasmijn, 27 jaar en woon in drachten. Ik studeer archeologie in groningen en mijn mensenvriendje en ik hebben drie pony's waarmee we western rijden.
Leuk topic, mag ik me melden? Ik ben geen echte fries, maar studeer en woon op kamers in Leeuwarden. Ik ben 20 jaar oud en ik zit in het eerste jaar van Leisure Management op Stenden. Een meeting lijkt me wel gezellig