Ik krijg pas over 2 weken mijn stagerooster, dan laat ik het zo snel mogelijk weten.
HTM
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-14 13:54
Enkelspan kan ik je in 10 minuten leren als je tweespan kan rijden.
romyloverrr
Geplaatst: 31-01-14 13:56
Oké, dat lijkt mij wel leuk! ik men wel met mijn eigen pony enkelspan: maar die heeft pas 1 keer voor de kar gestaan, dus ik heb nog niet echt kunnen oefenen
kiki1976
Geplaatst: 31-01-14 14:16
Zaterdag 12 april Hannah - HTM - Echteld Deborah - romyloverrr - Wijlre (zuid-limburg) Janneke-bugpluisje-regio venray Wendy-kiki1976- regio Wieringerwerf
Zaterdag 19 april Hannah - HTM - Echteld Deborah - romyloverrr - Wijlre (zuid-limubrg) Janneke-bugpluisje-regio venray Wendy-kiki1976- regio Wieringerwerf
Ik wil ook wel als ik met bugpluisje mee kan. Ik woon bij venlo.
ben een ervaren menner zonder menbewijs.
wel even onder voorbehoud van hoe mijn merrie erbij staat,die is in april uitgeteld
bugpluisje
Geplaatst: 08-02-14 10:29
inowa schreef:
Ik wil ook wel als ik met bugpluisje mee kan. Ik woon bij venlo.
ben een ervaren menner zonder menbewijs.
wel even onder voorbehoud van hoe mijn merrie erbij staat,die is in april uitgeteld
Ja hoor, geen probleem!
HTM
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-14 19:02
Hallo iedereen,
Helaas zal ik deze meeting af moeten zeggen. Mijn fjord is alweer twee weken kreupel, en er zit wel verbetering in, maar niet voldoende om er zeker van te zijn dat die tegen de tijd van de meeting weer 100% loopt. Mijn shetlander heb ik geruild voor een hele leuke andere pony, maar deze moet nog alles leren, dus daarmee rijden is helaas geen optie.
Dameszadel rijden gaat helaas ook nog niet lukken. Na 3 maanden stil te hebben gestaan met een blessure ben ik op dit moment mijn paard weer een beetje rustig aan aan het trainen, maar durf het dameszadel nog niet aan