Ben Lindy, jaren op Erica gewoond, nu samenwonend te Schoonebeek. 24 jaar, dochtertje van net 5 maand. Noortje ken ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_western schreef:Moet wel zeggen sinds ik gestopt ben met rijden (helaas) heb ik wel errug veel tijd overAlleen nu niet de ideale situatie om een paard te onderhouden. Is wel mogelijk, maar hoe zit het straks als ik mijn opleiding klaar heb etc.
Heb ook nog andere dieren die ook hun eten en verzorging nodig hebben.
Horseland93 schreef:love_western schreef:Moet wel zeggen sinds ik gestopt ben met rijden (helaas) heb ik wel errug veel tijd overAlleen nu niet de ideale situatie om een paard te onderhouden. Is wel mogelijk, maar hoe zit het straks als ik mijn opleiding klaar heb etc.
Heb ook nog andere dieren die ook hun eten en verzorging nodig hebben.
Ja dat merk ik nu ook! opleiding af, en nu ???
Wat voor dieren heb je daarnaast nog..
vind het altijd eff intressant om te weten,![]()
![]()
Wij hebben nog 1 hondje, (nouja veredele cavia)
en ook nog 2 Echte cavia's
claudiadvx schreef:ik heb verder nog een hamster thuis staan en een vis haha.
overige hobbys zijn. shoppen:D samen met mijn vrienden zitten. eerder zong ik ook heel graag (het klonk niet) maar dat is een beetje over gegaan
Horseland93 schreef:Ohhwat een leuke verzameling aan dieren zeg!
Misschien nemen wij nog een katje erbij, maar dat hangt er vanaf .. Pas als we terug komen van vakantie !
Je bent dus een echte reptielen liefhebber?
(als ik het goed zeg)
love_western schreef:Horseland93 schreef:Ohhwat een leuke verzameling aan dieren zeg!
Misschien nemen wij nog een katje erbij, maar dat hangt er vanaf .. Pas als we terug komen van vakantie !
Je bent dus een echte reptielen liefhebber?
(als ik het goed zeg)
Ja klopt, er komt nog 1 python regius en 3 luipaardgekko's dit jaar. En als ik mijn opleiding af heb een Mechelse herder
Horseland93 schreef:love_western schreef:
Ja klopt, er komt nog 1 python regius en 3 luipaardgekko's dit jaar. En als ik mijn opleiding af heb een Mechelse herder
Oeeh leuk!
Ik heb er zelf niet zo heel veel mee![]()
Maar voor mijn eerdere opleiding heb ik wel een jaar lang voor een jonge python moeten zorgen..
En ondanks dat hij mij niet mocht.. vond ik het wel leuk om te doen.
haha!
Als wij straks verhuisd zijn, dan komt erzowizo een kat of poes bij!
Misschien dus als we op vakantie zijn geweest, eind deze maand.
Moet er wel iets leuks om mijn pad komen
Vanwaar je keuze voor een mechelse herder?
ik ben echt een ''schapen-liefde''
Schotse collie, en Aussie![]()
![]()
haha!