Ja dat dacht ik dus ook! Dan kunnen we daarna altijd een borreltje doen ergens? Ik zit sowieso liever niet ergens tot laat 's avonds, want ik moet terug treinen naar noord holland
Mja vind ik ook prima. Maar dierentuinen zijn best wel duur. En niet iedereen heeft veel geld..
RiannaB
Geplaatst: 10-01-14 19:53
Klinkt al erg gezellig! Volgens mij kun je voor 15 euro naar de dierentuin. Ik weet niet of mensen dat redden? Of hun geld daar überhaupt aan willen uitgeven natuurlijk. En ik snap dat het een duur geintje wordt als je ook al reiskosten hebt..
Jaa leuk een meeting! Ik werk onregelmatig dus het hangt echt van de datum af... kan natuurlijk altijd kijken of er nog iets te ruilen valt. Utrecht lijkt me een prima locatie.. lekker centraal
Cinderella
Geplaatst: 10-01-14 20:01
Dott schreef:
Mja vind ik ook prima. Maar dierentuinen zijn best wel duur. En niet iedereen heeft veel geld..
Dat is waar, als iemand het niet redt of niet leukvindt, moet dat gewoon geroepen worden! Ik gooide gewoon een ideetje op
M'n vriend en ik zijn in november nog naar Safaripark Beekse Bergen geweest. Daar betaal je nu een winterprijs en als je online een ticket koopt betaal je €13,50. Alleen dat ligt voor de meesten wel nog verder weg.. Mocht er wel interesse voor zijn dat wil ik best vanaf Utrecht 4 mensen in de auto meenemen daarheen. Wij hebben met de auto toch geen brandstofkosten.