-Datum : IN EEN VAKANTIE - Met of zonder pony/paard (speciaal voor Felien) : EERSTE KEER ZONDER PONY`S, DAARNA MET - Wat gaan we doen: JOOST MAG HET WETEN...en ik heet geen joost, geen idee dus xd - Waar gaan we wat doen ?
lisannevosje
Geplaatst: 30-12-13 18:51
Datum: geen idee maar ik heb andere vakanties als jullie..... grote vakantie zou miss wel kunnen, maar dat duurt nog zo lang Met/ zonder pony: met word voor mij praktisch onmogelijk, wss ook een 2e keer... wat gaan we doen: geen idee net als Mandy Waar? ook geen idee, ergens op een leuk plekje, wat met OV makkelijk te bereiken is...!
Ik denk dat we sws een plek moeten kiezen waar het treinstation dicht bij zit.. Dan kunnen we gewoon met de trein en zijn we niet helemaal afhankelijk van ouders. En ik denk ook niet dat de meeste ouders zo ver gaan rijden voor onze meeting haha
eldora1
Geplaatst: 30-12-13 19:16
ik denk het ook.. ik heb alleen geen idee hoe zo`n trein werkt, ik stap albijna in de verkeerde als ik met me ouders ben xd okee..1keer met de trein geweest.. ik weet niet of ik wel alleen kan/durf in de trein hoor, kom ik nooit aan hahaha xd
we gaan met z`n alle naar tikibad nee grapje, beetje duur xd