Misschien dat ik vanaf Wageningen rij.... Dat ligt aan de datum, dan mag je met mij meerijden
Zullen we qua datum iets gaan prikken?
nathalie_v
Geplaatst: 01-02-14 20:33
Oeeii jullie komen wel van d'n overkant... Zal mij maare goan inlezen over judder dialect
Brechtje_A
Geplaatst: 01-02-14 20:34
nathalie_v schreef:
Oeeii jullie komen wel van d'n overkant... Zal mij maare goan inlezen over judder dialect
Kijk, dat kan ik nog goed lezen
corine1981
Geplaatst: 01-02-14 20:40
Ik ga niet mee, maar de tentoonstelling vind ik echt prachtig, ben twee keer geweest (in rotterdam en amsterdam) en vind het eigenlijk verplichte kost voor elk mens, zo leerzaam en begrijpelijk in beeld gebracht.
Mij maakt de 27e niks uit ivm eventueel uitbrakken Koningsdag, want ik doe daar toch niet aan Kent er niet iemand hier mensen uit dat gebied die weten hoe het rondom Koningsdag of 4/5 mei is?
Andere opties zijn, als we 27 april of 4 mei afwijzen de volgende data met 5 stemmen : zo 13 april zo 20 april zo 18 mei zo 25 mei
Hierbij kan ik 13 april sowieso echt niet, de overige data mogelijk wel, maar kan ik nu nog niet definitief toezeggen, maar laat mijn stem niet bepalend zijn, gewoon de datum waar de meesten op kunnen