milatje schreef:Alleen je bed? EmmaVZ schreef:En toen werd t stil, hmmmmmmmilatje schreef:Wie zwijgt, stemt toe.Ja ho eens even, ik was ff wat gaan drinken.. Ik ga het jullie niet vertellen. Zoek het zelf maar uit ofzo.
milatje schreef:OOOOOOH en niet te vergeten, Emma, Stephan wilt de Horse&Hunk kalender kopen voor zichzelf! Ja jij wil er maar 2 kusjes voor bieden.. Iemand die meer biedt?
Steephh schreef:milatje schreef:OOOOOOH en niet te vergeten, Emma, Stephan wilt de Horse&Hunk kalender kopen voor zichzelf! Ja jij wil er maar 2 kusjes voor bieden.. Iemand die meer biedt?Mijn kusjes zijn wel heeeul lekker.
milatje schreef:Steephh schreef:Ja jij wil er maar 2 kusjes voor bieden.. Iemand die meer biedt?Mijn kusjes zijn wel heeeul lekker. Ja dat ligt eraan he. 2 kusjes op mijn wangen doet me niet zoveel.
Ja, jij moet ook komen! Wel een beetje braaf blijven qua alcoholgebruik hoor! Uhm, tsja.. Ik denk dat dat toch een beetje lastig wordt.. Misschien moeten we die andere twee er maar gewoon uitschoppen dan.