Ik zit hier in Utrecht, opzich goed te bereiken met het OV en de auto. Alleen heb ik geen plek hier.. Eventueel zouden we het hier wel kunnen doen in een park als het zomer is. En anders kan ik eventueel vragen of ik de dierenweide waar ik vrijwilliger ben kan gebruiken. Daar hebben we een kantine en buiten ook nog tafels.
Hengelo en Friesland. Ver weg Tja als ze daar nou eens betere snelwegverbindingen maken scheelt veel! (Ik vervloek het altijd als er van Assen naar Achterhoek moeten )
sint Pieter is 15Februari. Misschien een meet opzetten voor de mensen die willen? En dan later in het jaar bij de Qstudio? Ze hebben daar vast ook wel een park oid in de buurt waar we kunnen afspreken. Desnoods huren we een tafel af bij een broodjeshuis en gaan we gezellig lunchen of zoiets.
Er zijn hier wel veel mensen uit de buurt van Friesland
Papegara
Geplaatst: 06-12-13 17:13
Ik wil graag mee met de meeting! Ik ben erg makkelijk, waar maakt niet uit, als het maar gezellig is!
Ik kom zelf uit Wijchen (onder Nijmegen). Ben in bezit van rijbewijs en auto dus er zouden mensen mee kunnen reizen uit deze buurt. Anders zoeken we een centrale plek in midden Nederland?